Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim641
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-04 08:40
ik heb ongeveer een jaar geleden de Logitech G633 headset gekocht. Nu heb ik zelf echt totaal geen verstand van headsets en/of geluidskwaliteit maar heb altijd gedacht dat dit een prima headset was voor gamen en muziek.

Dit was totdat ik pas geleden voor het eerst een echt goede headset van een vriend uitgeprobeerd heb. Het was een sony headset van ongeveer 250 euro zij hij (geen idee welke) en dat geluid komt niet eens in de buurt van mijn headset zo goed.

Nu wil ik dus een betere set headphones aanschaffen voor gamen en muziek luisteren. Mijn budget ligt rond de 200 euro, en ik ga hem gebruiken thuis om te gamen en voor muziek, en op school (dus heb het liefst een ''closed back'' headphone''. Draadloos zou eventueel leuk zijn, maar hoeft niet persee als het voor minder geld beter bedraad kan.)

Nu heb ik een beetje rondgekeken op internet en ik kwam uit op de Audio-Technica ATH-M50x. Is dit echt een upgrade vergeleken mijn logitech g633 headset, of zal ik voor een echt goede upgrade meer moeten betalen, of hebben jullie andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Ik zou de Beyerdynamic DT 770 Pro elke dag verkiezen boven de ATH-M50.

Ergo: dat is er zeker een die op je shortlist hoort te staan. En de prijs valt reuze mee. Prima ding, zit heerlijk, kan je gewoon een hele dag op je knar hebben zonder er last van te hebben en hij klinkt ook nog eens prima. :)