Toon posts:

Feedback geven niet (meer) mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een overeenkomst afgesloten met een Tweaker, maar deze is absoluut niet naar wens verlopen. Het heeft wat maanden in beslag genomen omdat ik hoopte dat het zichzelf nog zou oplossen, maar inmiddels ben ik op het punt gekomen dat ik er niets meer van verwacht.

Nou wilde ik feedback plaatsen over deze transactie, echter kan ik geen feedback plaatsen bij deze persoon. Is het normaal dat een review plaatsen niet mogelijk is, als de gebruiker geen spullen aanbiedt? Want hoe moet het dan als de gebruiker zijn advertentie weghaalt direct na de koop?

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-06-2017 11:39)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Feedback plaatsen kan normaal tot 2 maanden nadat de advertentie geplaatst is. Stuur mij even een DM met de gebruikersnaam om wie het gaat dan kijk ik even.

[ Voor 24% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-06-2017 08:03 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een bepaalde tijd dat een advertentie zichtbaar blijft om feedback te kunnen geven. Ik heb geen idee hoelang die tijd is, maar die zal inmiddels verlopen zijn. De advertentie snel verwijderen zodat er geen feedback gegeven kan worden zal dus niet werken, maar aangezien het al enkele maanden terug is zal de advertentie inderdaad inmiddels niet meer zichtbaar zijn.

EDIT: wat @FlipFluitketel zegt dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@maximiliaan_nl
Heb 't even gecheckt bij 'n kennis, die ook geen actieve advertenties heeft, kan gewoon feedback geven (heb 'm natuurlijk niet geplaatst), dus misschien heeft de betreffende tweaker 't zo bont gemaakt, dat hij inmiddels geband is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

En om welke Tweaker zou het dan gaan?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Marly De vraag is dan hoe zie ik dat iemand geband is?

@Markimoo Ik neem aan dat hem bij de naam noemen in het openbaar niet de bedoeling is.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2017 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:35:
@Marly De vraag is dan hoe zie ik dat iemand geband is?

@Markimoo Ik neem aan dat hem bij de naam noemen in het openbaar niet de bedoeling is.
Volgens mij, als je niet meer kan reageren op een profiel (niet meer mogelijk melding) de persoon is verbannen.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Markimoo Waarom kan ik dan bij bijvoorbeeld @Marly geen review plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja... dan weet ik 't ook niet.
Waar probeerde je dan bij mij een beoordeling te plaatsen? Normaal moet op de pagina met de feedback, onder de statistieken, een blauwe knop staan "beoordeling schrijven". had je die geprobeerd?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Feedback plaatsen kan normaal tot 2 maanden nadat de advertentie geplaatst is. Stuur mij even een DM met de gebruikersnaam om wie het gaat dan kijk ik even.

[ Voor 24% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-06-2017 08:03 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:48:
@Markimoo Waarom kan ik dan bij bijvoorbeeld @Marly geen review plaatsen?
Hmm, ik kan het wel. Maar zie bovenstaande.

[ Voor 1% gewijzigd door Meg op 05-06-2017 11:33 . Reden: Was niet wakker. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is al opgelost, want het enige wat ik dus wilde weten was hoe lang het plaatsen van een review/feedback nog kon en dat is dus twee maanden.
Pagina: 1