Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie kan mij helpen

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben gisteren vanuit ... naar Ridderkerk gereden voor het in elkaar zetten van een nieuwe PC. Bij thuiskomst boot hij helaas niet. Ik heb een Kabylake processor socket 1151 gekocht, maar helaas blijkt deze pas ondersteunt te worden vanaf een latere bios. Het moedebord accepteert nu enkel 1151 Skylake processors en die heb ik helaas niet.

Ik ben opzoek naar iemand die me uit de brand kan helpen en zijn 1151 Skylake even ter beschikking wilt stellen voor een bios update.

Ook ben ik vrij nieuw in de hardware en zou het fijn zijn als iemand mij even zou willen helpen met flashen van de bios.

Vast bedankt!

Alle reacties

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:29
Zoek je hulp dicht bij Ridderkerk vandaan of is je woonplaats ergens anders?

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dit zal je via Vraag & Aanbod moeten regelen, het forum is niet geschikt voor dit soort oproepen: https://tweakers.net/aanbod/

Het zou nog slimmer zijn als je gewoon een 200-chipset moederbord haalt ipv een 100-chipset.. Dan had je direct Kaby Lake support gehad.

[ Voor 35% gewijzigd door stin00 op 04-06-2017 14:50 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ridderkerk, klinkt als dat je je PC bij Alternatie hebt gehaald. Daar ook gekocht met assemblage erbij? Zoja, dat moeten zij het voor je oplossen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
"Ook ben ik vrij nieuw in de hardware en zou het fijn zijn als iemand mij even zou willen helpen met flashen van de bios."

Aangezien Domine123 de PC niet zelf in elkaar heeft gezet, vrij nieuw is met hardware en hulp nodig heeft met flashen lijkt me dat topic eerlijk gezegd niet heel interessant.

Edit: Ik zou gewoon de PC terugbengen naar waar hij vandaan komt met de mededeling dat hij niet boot en dat je dit graag gefixt wil hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door stin00 op 04-06-2017 14:57 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

stin00 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:49:
Dit zal je via Vraag & Aanbod moeten regelen, het forum is niet geschikt voor dit soort oproepen: https://tweakers.net/aanbod/

Het zou nog slimmer zijn als je gewoon een 200-chipset moederbord haalt ipv een 100-chipset.. Dan had je direct Kaby Lake support gehad.
Dit inderdaad.

Verder, zie Het algemeen beleid #quickstart en dan vooral het stuk over topictitel. Iedereen wil hulp, dat in je titel zetten zegt niets.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.