Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe monitor, om mijn huidige 19 inch Samsung monitor te vervangen. Ik gebruik mijn PC primair om te programmeren, maar ben geen fan van meerdere schermen. Vandaar dat ik een bredere minitor zoek, van 24 of 25 inch. Zo af en toe speel ik nog eens een spelletje Age of Empires 2 of Diablo 3, maar geen nieuwe games.
Wat is je budget?
Ongeveer 300 a 350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tijdens mijn zoektocht vond ik goede recensies van de Dell U2417H en Dell U2512H, die leken me prima modellen, maar ik sta open voor betere suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn PC is als volgt samengesteld:
OCZ Vertex 4 - 256GB
Intel Core i7-3770
MSI B75MA-P45
Sapphire Radeon HD7850 OC,2GB
Western Digital Blue 1TB
Corsair Vengeance BLACK,1600-8GB
Waar ik bv. ook benieuwd naar ben is of mijn grafische kaart de prestaties gaat kunnen leveren om met bv. de Dell U2512H te werken.
Alvast erg bedankt!
Ik zoek een nieuwe monitor, om mijn huidige 19 inch Samsung monitor te vervangen. Ik gebruik mijn PC primair om te programmeren, maar ben geen fan van meerdere schermen. Vandaar dat ik een bredere minitor zoek, van 24 of 25 inch. Zo af en toe speel ik nog eens een spelletje Age of Empires 2 of Diablo 3, maar geen nieuwe games.
Wat is je budget?
Ongeveer 300 a 350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tijdens mijn zoektocht vond ik goede recensies van de Dell U2417H en Dell U2512H, die leken me prima modellen, maar ik sta open voor betere suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn PC is als volgt samengesteld:
OCZ Vertex 4 - 256GB
Intel Core i7-3770
MSI B75MA-P45
Sapphire Radeon HD7850 OC,2GB
Western Digital Blue 1TB
Corsair Vengeance BLACK,1600-8GB
Waar ik bv. ook benieuwd naar ben is of mijn grafische kaart de prestaties gaat kunnen leveren om met bv. de Dell U2512H te werken.
Alvast erg bedankt!