Onlangs heb ik de "Celestijnse Belofte" gelezen samen met "Het tiende inzicht" van James Redfield. En ik moet zeggen dat het een grote indruk op me heeft achtergelaten. Hoewel ik geen energie kan zien of wat dan ook (tja soms kan het een beetje zweverig overkomen) kan ik me met de rest heel goed indentificeren. Energie kan ik btw wel voelen.... en in het bijzonder als in je in de echte ongerepte wildernis staat waar absoluut geen enkel teken van beschaving is op de bandensporen na die de weg vormen. Wie van jullie heeft het ook gelezen en wat vonden jullie ervan? Ik schrijf dit nu vanuit Australie en ben net een maand door de outback aan het reizen geweest toen ik de boeken aan het lezen was. Ik weet niet of er iemand hier ook deze trip gemaakt heeft maar als je met 5 man een goeie 3 weken aan rijden bent door het helemaal niets dan zet dat je best goed aan het denken. Tja en dan ook nog eens Redfield lezen brengt je best in een hogere staat van bewustzijn/ spiritualiteit. Maar ik vraag me dus af of er meerdere mensen zijn voor wie het boek ook zo'n indruk achtergelaten heeft of dat het puur voor jullie een zweverig New-age boek was. In ieder geval heeft het mij als mens een opener geest gegeven en voel ik beter en eerlijker en oprechter in het leven staan als dat ik me ooit tevoor gevoeld heb. Is het het boek of de outback of de combinatie? Gaarne uw alles mening en ideeen over dit alles, het is fascinerende materie:)
BoneZ
BoneZ
reality is for people with no imagination