Wijziging User Review - [djangel] [DoubleWax]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleWax
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-07 08:12
In het kort wou verkoper Michael een hogere prijs ontvangen, terwijl wij een deal hadden met betrekking tot de prijs en de levering. Het ging om deze case: V&A aangeboden: Thermaltake The Tower 900

Mede om de volgende punten heb ik een negatieve review op zijn profiel achtergelaten, om toekomstige kopers te behoeden. Helaas heeft Michael ook een review bij mij gezet, welke naar mijn mening onterecht is gezien ik niets sabboteerde.

1. Michael ging akkoord met 150 en ophalen.

2. Vervolgens vraagt Michael aan mij notabene wanneer ik kan en daarna is het zo dat hij ineens elke dag moet werken. Erg apart gezien in Michaels eerste versie van de advertentie stond, dat hij wou dat de kast wordt opgehaald.

3. Daarna probeert hij mij te tillen voor 25 euro voor verzenden, terwijl bij navraag bleek dit 13 euro te zijn.

4. Daarna verandert Michael zijn advertentie vier keer, omdat er waarschijnlijk meer geinteresseerde waren. Deze zullen middels verdwenen zijn gezien je nu weer 175 vraagt ipv 200.

Zou de negatieve review op mijn profiel verwijderd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
dat kan wel zijn maar als ik een anderen koper heb die er meer voor geeft dan doen ik dat en nog ff wat ik til niemand ik heb er nog een staan ik wou echt deze aan je verkopen maar nu dit nee sorry ik heb het ook mee gemaakt hier zo vaak maak ik me daar ook niet druk om

maar goed mvg michael

[ Voor 53% gewijzigd door djangel op 04-06-2017 13:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
djangel schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:54:
dat kan wel zijn maar als ik een anderen koper heb die er meer voor geeft dan doen ik dat
Als je al rond bent hoort dat niet en is dat een goede reden voor een negatieve review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaMoon
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-08 18:43
Advertentie is nog steeds lekker duidelijk ....

Verzendkosten inclusief ..... en in de text "175 vaste prijs + verzendkosten"

Duidelijk "ahum" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan wel zijn maar als ik een anderen koper heb die er meer voor geeft dan doen ik dat en nog ff wat ik til niemand ik heb er nog een staan ik wou echt deze aan je verkopen maar nu dit nee sorry ik heb het ook mee gemaakt hier zo vaak maak ik me daar ook niet druk om

maar goed mvg michael
Dus je hebt 2 van deze kasten zeg je? waarschijnlijk ben je dus handelaar. lees maar even de regels door over handelaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:57:
[...]

Dus je hebt 2 van deze kasten zeg je? waarschijnlijk ben je dus handelaar. lees maar even de regels door over handelaren.
ik ben geen handelaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heren, let op de waarschuwing aub.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleWax

maar goed mvg michael
Het ging erom dat je akkoord ging met 150 incl ophalen zoals jij in de ad verzocht.
Daarna leek het erop dat jij mij aan het lijntje hield en gewoon tijd aan het rekken was. Daarna het vage verhaal over het verzenden en de kosten hiervan.

Maar goed dit is niet de eerste keer dat mij zoiets overkomt. Voortaan zal ik bij een verkoper die een ophaal afspraak telkens verzet de deal per direct afblazen.

Zonde van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
oke ik heb hier nog een staan maak 156 euro over Deelen we de verzendkosten

mvg michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
bedoel dus 150 kast 6 euro verzendkosten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unltd Pn Modded
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 00:43
Beste Djangel

Je wou mij ook in de nek slaan voor 25 euro verzendkosten terwijl en pakket tot 30 kilo 12.95 kost bij post nl ik verzend vaker pakjes dus weet de prijs maar al te goed je had ook gewoon kunnen zeggen dat je 200 piek wou voor de case inc verzk ik vind de feedback niet meer als terecht van doublewax heb met deze jongen in het verleden zelf ook wel eens zaken gedaan hij is altijd correct en betaald of verstuurd alles altijd netjes optijd ik denk echt dat je de fout bij jou zelf moet zoeken Djangel Deal is deal afspraak is afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
wille je er niet mee bemoeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
diablo13 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:01:
Beste Djangel

Je wou mij ook in de nek slaan voor 25 euro verzendkosten terwijl en pakket tot 30 kilo 12.95 kost bij post nl ik verzend vaker pakjes dus weet de prijs maar al te goed je had ook gewoon kunnen zeggen dat je 200 piek wou voor de case inc verzk ik vind de feedback niet meer als terecht van doublewax heb met deze jongen in het verleden zelf ook wel eens zaken gedaan hij is altijd correct en betaald of verstuurd alles altijd netjes optijd ik denk echt dat je de fout bij jou zelf moet zoeken Djangel Deal is deal afspraak is afspraak
Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

[ Voor 21% gewijzigd door djangel op 04-06-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleWax
djangel schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:58:
bedoel dus 150 kast 6 euro verzendkosten
Dat is een zeer mooi gebaar, echter staat de ad op verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
diablo13 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:01:
Beste Djangel

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
DoubleWax schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:05:
[...]

Dat is een zeer mooi gebaar, echter staat de ad op verkocht?
oke als je Accord gaat dan zal ik je mijn bank gegevens sturen dm

ik heb er nog een zij ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unltd Pn Modded
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 00:43
djangel schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:03:
wille je er niet mee bemoeien
Je mag blij zijn dat ik jou nu ook geen negatieve revieuw neer knal op je profiel na dit allemaal te lezen want die verdien je eigenlijk wel gewoon ook van mijn kant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleWax
djangel schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:10:
[...]

oke als je Accord gaat dan zal ik je mijn bank gegevens sturen dm

ik heb er nog een zij ik net
Ok dat is bij deze akkoord, 156 incl verzenden. Bankgegevens zie ik graag tegemoet via de DM.

Per wanneer zou hij verzonden kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
als ik het op me bank staat dan stuur ik hem op en krijg je track en trace

sorry dat het zo is gelopen

mvg michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
gaat in DM verder

deze topic kan je sluiten

mvg michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleWax
Ben blij dat we eruit zijn gekomen op een volwassen manier.

Thanks hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
oke mooi ik ook wel

mvg michael

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

DJangel gaat akkoord met het bod van DoubleWax. Daarmee is er een overeenkomst. Je kan dan niet daarna doodleuk vragen om een hogere prijs. Je maakt een afspraak, dat schept verplichtingen. Sterker, je wederpartij kan hier in basis een ingebrekestelling en vordering van maken, en de afspraak via de rechter alsnog laten nakomen. Als je wilt voorkomen dat een ander meer biedt nadat de afspraak gemaakt is, zet je de advertentie op 'gereserveerd' en meldt je dit aan andere gegadigden. Pas als de eerste koper afhaakt kan je weer gaan praten met anderen over een (hogere) prijs.

Op basis hiervan heb ik de wraak review van DJangel verwijderd. Hij zit fout, en om dan de ander nog eens te straffen met een review heeft geen pas.

[ Voor 20% gewijzigd door Microkid op 05-06-2017 09:52 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
ik heb zo just pakje naar tnt gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Niet online
ik wil wel ff kwijt dat 13 euro verzenden niet klopt het is 20,75 verzekerd en aan getekend dus als er scharden is kan je bij tnt schade klemmen

mvg michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:20
aub niet mee bemoeien

[ Voor 93% gewijzigd door Microkid op 08-06-2017 10:59 ]

Pagina: 1

Let op: