Toon posts:

Wat vinden jullie van dit systeempje.

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bininkort weer een pc-prive project en zit te denken dit systeempje te kopen.Wat vinden jullie van dit systeempje.Ziet er toch wel erg cool uit.

http://www.memo.nl/systemen/voodoo/601.htm

Verwijderd

...er staat ergens :

Gratis helpdesk
Twee jaar haal- en brenggarantie
Windows Millennium NL
Microsoft WORKS 2000
Easy Recovery optie
Wish internet

je betaalt hier wel errug veel voor, vergeet dat niet. verder geen commentaar, behalve misschien dat je moet informeren hoe het zit met upgraden, kan dat zomaar met elk willekeurig hardware/merk??....

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 12:04
sorry geen ervaring met memo

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op vrijdag 06 juli 2001 02:57
je betaalt hier wel errug veel voor, vergeet dat niet. verder geen commentaar, behalve misschien dat je moet informeren hoe het zit met upgraden, kan dat zomaar met elk willekeurig hardware/merk??....
Hij kost gewoon in de winkel 4599 gulden maar omdat ik het via deze pc-prive project koop is hij ongeveer 30% - 35% goedkoper.Dus rond de 3000 gulden.

Verwijderd

Mocht wel wat meer geheugen hebben en de videokaart mag echt wel minstends een gts2 zijn.. En voor die prijs kan ik em veel beter bouwen.. alleen ben ik geen helpdesk :D

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op vrijdag 06 juli 2001 02:57 schreef a_LAN het volgende:
hoe het zit met upgraden, kan dat zomaar met elk willekeurig hardware/merk??....
Lijkt me toch wel met een MSI K7T Turbo mobo

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

...waarom ga je zelf niet een systeem samenstellen, ik weet zeker dat je voor 5000 gulden een veel beter systeem kan krijgen. groter monitor, beter grafische kaart, beter dvd speler....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het moment al een AMD 1000 TB op een Asus A7V-E met 256 SDRAM en een LeadTek Geforce 2 Pro, helemaal zelf in elkaar gezet :) .Het Pc-Prive Project is van mijn vaders werk en dus ik hoef niks te betalen.De nieuwe computer zou dan op mijn kamer komen te staan.Die ik nu heb staat in de huiskamer.

Moet je eens kijken hoe vet hij eruit ziet, en met een beetje modden kan hij nog :9~ eruit gaan zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.memo.nl/images/voodoo601.jpg

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
memo zeer goede shop goede support

dus daar zal het niet aan liggen

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

* Floor-is jankt er even een keiharde opmerking uit...

In Utrecht snappen die lui geen f*ck van computers, als ik vraag om een bepaalde CDRW/Koeler/Proc/Whatever moet ik altijd maar dan ook echt altijd uitleggen wat die moeilijke termen zijn die ik gebruik... (UTP? Wasda :? etc etc)

Nog ff opbouwend stukje:
Zorg wel voor een 7200rpm HD :)

Bericht hierboven

• Raging_6
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06-2023

Raging_6

Mainframe voor thuis?? Hmmm...

Leuk dat zwart en die support zal ook wel dik in orde zijn, maar ik vind hem wel ontzettend duur. Voor 400 meer had ik een tb1400 met 256 ddr en een gforce gts 64mb plus een dikke 19" iilyama

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 03:57 schreef Wild_Bill het volgende:
Leuk dat zwart en die support zal ook wel dik in orde zijn, maar ik vind hem wel ontzettend duur. Voor 400 meer had ik een tb1400 met 256 ddr en een gforce gts 64mb plus een dikke 19" iilyama
...dat zeg ik dus ook....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 03:57 schreef Wild_Bill het volgende:
Had je dit voor 3000 gulden?Dus met kast keyboard muis boxen erbij gerekent?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

'Wat vinden jullie hiervan'-topics dragen niks bij aan HA

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.