Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een leuke sportauto

Pagina: 1
Acties:
  • 2.471 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Ik ben opzoek naar een leuke sport auto met redelijk wat PK`s.
Heb een budget van ongeveer 10k. alleen ben ik benieuwd wat jullie aanbevelen als auto heb zelf al zitten te kijken en vond de mitsubishi 3000 gt 2000 ook wel leuk eruit zien.
benieuwd wat jullie bevindingen zijn over deze auto en of er nog leukere en snellere auto`s zijn voor de zelfde prijsclasse.
gr. _/-\o_

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 04:54:
hallo,
Heb een budget van ongeveer 10k. alleen ben ik benieuwd wat jullie aanbevelen als auto heb zelf al zitten te kijken en vond de mitsubishi 3000 gt 2000 ook wel leuk eruit zien.
benieuwd wat jullie bevindingen zijn over deze auto en of er nog leukere en snellere auto`s zijn voor de zelfde prijsclasse.
gr. _/-\o_
Wat zoek je in een auto? Lage 0-100 of snel door de bochten? Moet je nog iets kunnen meenemen? Cabrio?

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
En wat zijn redelijk wat pk's? Als je bijvoorbeeld een 2 liter turbo motor hebt kan je zelf vaak al vrij makkelijk richting de 300 tunen.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:56
Integra Type R
S 2000
Sunny GTI-R
Focus ST
MR-2
200 SX
300 ZX
Impreza WRX
Mazda RX-8
Dodge Stealth

Geen idee wat ze kosten en/of het iets is wat je zoekt..

Mijn profiel op Discogs

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

De s2000 lijkt me prima idd ook nog een beetje praktisch.

Maar als ik 10.000 had om stuk te slaan op een auto voor de lol.

Donkervoort, Caterham, Lotus super 7. _/-\o_

Oh wacht een kitcar die daarop lijkt bedoel ik, de originele heb je nog lang niet voor 10K. :P

@t_captain das ook een goede vraag ja.

[ Voor 29% gewijzigd door Flagg op 04-06-2017 09:01 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 12:53
Heb je een garage?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:51
Nissan 350Z

V6, rond de 300 pk op de achterwieltjes. Rond de 10k€ stap je een beetje in maar ze zijn wel te vinden.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Kun je zelf het onderhoud doen? Of moet je dat laten doen?

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-09 16:54
Ik heb in december een lexus gs 450h met 345pk uit 2006 gekocht voor 12,5k. Een beast van een auto en super betrouwbaar. Met jouw budget zou ik een gs 300 aanraden. Althans, een lexus is zeker het overwegen waard als je de afweging maakt tussen power en betrouwbaarheid.

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-11 21:04
TheBrut3 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 08:32:
En wat zijn redelijk wat pk's? Als je bijvoorbeeld een 2 liter turbo motor hebt kan je zelf vaak al vrij makkelijk richting de 300 tunen.
Wat je hier stelt is natuurlijk veel te algemeen en niet realistisch ;)

@Verwijderd waarom niet kiezen voor een hot hatch? Denk aan een Volvo C30 T5, Focus ST, Golf GTI, Mazda 3 MPS

Allen nog praktisch, met een dot vermogen...
Flagg schreef op zondag 4 juni 2017 @ 08:56:
De s2000 lijkt me prima idd ook nog een beetje praktisch.

Maar als ik 10.000 had om stuk te slaan op een auto voor de lol.

Donkervoort, Caterham, Lotus super 7. _/-\o_

Oh wacht een kitcar die daarop lijkt bedoel ik, de originele heb je nog lang niet voor 10K. :P

@t_captain das ook een goede vraag ja.
Die S2000 ga je niet meer vinden onder de 10k helaas. Dingen zijn verdomde zeldzaam geworden

[ Voor 39% gewijzigd door MartijnAbel op 04-06-2017 10:06 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

@MartijnAbel damn zeg je hebt gelijk. Ze beginnen bij 10k, die wil je dus niet nee. That escalated quickly.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 04:54:
hallo,
leukere en snellere auto`s
https://link.marktplaats.nl/m1166252146
367pk

en nog 3500 euro over ook, kan je mooi investeren in aandelen Shell. :P

Maar als je zo`n ongerichte vraag stelt lijkt het me dat je nog eens heel goed moet nadenken. En begin met iets klein en lichts dan heb je geen 300pk nodig maar met de helft ook een hoop lol.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Je wil 10K uitgeven aan een "sportwagen". Ok...

Maar je hebt geen idee wat je nou eigenlijk wil zien in die sportwagen. Dus wij kunnen van alles gaan zitten suggereren, en dan ga jij zeker roepen "ja", "nee", "misschien", "nee" totdat je de ideale sportwagen hebt gevonden?

Ben je helemaal betoeterd? Denk je dat wij niks beters te doen hebben? 8)7

Ga eerst zelf maar eens internetten, luilak. Kom maar eens terug met wat in jouw smaak valt. Deze kletskoek is tijdverspilling voor iedereen, inclusief jijzelf.

Succes.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:50
Weet gaan een lompe bak van 2000 kilo toch geen sportauto noemen hoop ik? Bijkomend nadeel van de meeste Duitsers is dat ze rechtuit leuk zijn, maar in de bochten nergens. Of je moet een Ford of M3/5 nemen.
MartijnAbel schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:04:
Wat je hier stelt is natuurlijk veel te algemeen en niet realistisch
Waarom niet? Ik ken geen 2.0T die niet makkelijk richting 300pk wil.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Is ford ook al duits? :)

Oe oe, een corvette. Dat is 'm!! :)

Beetje bijleggen, beetje aflullen. Dat zou mijn keuze zijn iig.

Chevrolet Stingray
€ 11.900,00
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons

[ Voor 109% gewijzigd door Flagg op 04-06-2017 11:29 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oeps dubbel

[ Voor 73% gewijzigd door Flagg op 04-06-2017 11:26 ]

• Ad de Jong
bombadil schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:47:
[...]

https://link.marktplaats.nl/m1166252146
367pk

en nog 3500 euro over ook, kan je mooi investeren in aandelen Shell. :P

Maar als je zo`n ongerichte vraag stelt lijkt het me dat je nog eens heel goed moet nadenken. En begin met iets klein en lichts dan heb je geen 300pk nodig maar met de helft ook een hoop lol.
Iets grotere velgen eronder en je kan zo op een camping gaan wonen en gaan werken als andere mensen op bed liggen :+

Maar je kan dit met de beste wil van de wereld geen sportwagen noemen.
Ga dan voor een Corado G60 of zoiets, al is het maar een VW toch wel iets aparts. De andere VW's die je echt een sportwagen mag noemen zijn echt veel duurder als je Duits zou willen.
Of een Alfa GT(V) of iets in die hoek...dan heb je een heerlijke rijders auto en het ziet er ook nog eens van binnen en van buiten sportief uit.

Mijn profiel op Discogs

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:49

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:54:
Je wil 10K uitgeven aan een "sportwagen". Ok...

Maar je hebt geen idee wat je nou eigenlijk wil zien in die sportwagen. Dus wij kunnen van alles gaan zitten suggereren, en dan ga jij zeker roepen "ja", "nee", "misschien", "nee" totdat je de ideale sportwagen hebt gevonden?

Ben je helemaal betoeterd? Denk je dat wij niks beters te doen hebben? 8)7

Ga eerst zelf maar eens internetten, luilak. Kom maar eens terug met wat in jouw smaak valt. Deze kletskoek is tijdverspilling voor iedereen, inclusief jijzelf.

Succes.
I agree. Wat een compleet nutteloze TS. Daarnaast de spelfouten :X

Kom eens met informatie over de volgende punten zoals vermogen, wegligging, acceleratie, koppel, bouwjaar en luxe in de wagen zelf.

-= Very annoying forum person =-

• Ad de Jong
master_viper schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:33:
[...]

I agree. Wat een compleet nutteloze TS. Daarnaast de spelfouten :X

Kom eens met informatie over de volgende punten zoals vermogen, wegligging, acceleratie, koppel, bouwjaar en luxe in de wagen zelf.
Het is zondag, Pinksteren en bagger weer.... met een beetje pech heb je een partner die je mee trekt naar een rommelmarkt, woonboulevard, Ikea, etc...
Je kan dan beter even lekker wat rond struinen op internet om iemand wat ideeën te geven. Heb je daar geen zin in reageer dan niet en ga in een hoekje zitten mokken >:)

(maar geef je wel gelijk in veel andere gevallen hoor :> ;) )

Mijn profiel op Discogs

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:34
Spaar door voor een E39 M5.

@ de aangeboden Stingray, LOL. Bij 5 km te hard door de bocht maak je een 16 dubbele zijsalto met als geweldige finale een achtersalto waarna je dood bent.

No

[ Voor 75% gewijzigd door dindr op 04-06-2017 11:51 ]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ben ik de enige die merkt dat de suggestie van @bombadil niet serieus is? :?
TheBrut3 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:54:
[...]
Bijkomend nadeel van de meeste Duitsers is dat ze rechtuit leuk zijn, maar in de bochten nergens. Of je moet een Ford of M3/5 nemen.
Duitsers die niet goed door de bocht willen? :? Misschien een oudere Audi, maar ook die gaan nu prima door de bocht. En Ford.. Duits? (zoals Flagg al zegt :P )

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:06
Mijn Ford is toch echt in Keulen gemaakt.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dindr schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:48:
Spaar door voor een E39 M5.

@ de aangeboden Stingray, LOL. Bij 5 km te hard door de bocht maak je een 16 dubbele zijsalto met als geweldige finale een achtersalto waarna je dood bent.

No
Welnee dat zijn nog ouderwetse sportwagens waar feeling van de bestuurder en vooral kunde wordt vereist. Lekker met bladveren achter driftend de rotonde over. En iedere keer je leven aan je voorbij flitsen, maar is iig wel een leuk leven geweest dan.

Huidige generatie die opgegroeid is met afkortingen in de auto zijn misschien niet geschikt voor zo'n "pure" beleving nee. :+

En dood ga je toch wel, als je een lekkere veilige sportwagen zoekt laat je je multipla toch lekker chippen. :)

Tl;dr
dindr is een pluisje die alleen met afkortingen kan rijden. :P (j/k) ;)
Marcel Br schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:59:
Tesla wordt misschien wel een nederlandse auto op die manier. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 04-06-2017 12:09 ]

• Ad de Jong
Marcel Br schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:59:
Crap ;( ..... dan heb ik een Spaanse Ford :? .... Daar is mijn Focus gemaakt volgens mij.... |:(
Nou ja zeg...

Mijn profiel op Discogs

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 22:11
Is een Audi TT geen leuke optie of een BMW Z3?

[ Voor 17% gewijzigd door TZC-T1-FX op 04-06-2017 12:30 ]

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Ad de Jong schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:20:
[...]

Crap ;( ..... dan heb ik een Spaanse Ford :? .... Daar is mijn Focus gemaakt volgens mij.... |:(
Nou ja zeg...
En ik een belgische Volvo... zo kunnen we nog wel even doorgaan!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 22:02
Zoals mijn Amerikaanse BMW, gaan ze het in Munchen niet mee eens zijn

• tt2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-04 22:10
Heb je de opel GT al eens gezien, er staat er nu eentje op autotrader met 320 PK

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57

Verwijderd

Een Boxster is een halfbakken 911 voor mensen die geen 911 kunnen betalen. :+

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Een Boxster is een halfbakken 911 voor mensen die geen 911 kunnen betalen. :+
Klopt, dus misschien prima voor de TS. Met 10k ga je geen 911 kopen :+ .

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:34
Flagg schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:05:
[...]

Welnee dat zijn nog ouderwetse sportwagens waar feeling van de bestuurder en vooral kunde wordt vereist. Lekker met bladveren achter driftend de rotonde over. En iedere keer je leven aan je voorbij flitsen, maar is iig wel een leuk leven geweest dan.

Huidige generatie die opgegroeid is met afkortingen in de auto zijn misschien niet geschikt voor zo'n "pure" beleving nee. :+

En dood ga je toch wel, als je een lekkere veilige sportwagen zoekt laat je je multipla toch lekker chippen. :)

Tl;dr
dindr is een pluisje die alleen met afkortingen kan rijden. :P (j/k) ;)

[...]

Tesla wordt misschien wel een nederlandse auto op die manier. 8)7
Welnee, ik zie je wel terug in de zijspiegels. Amerikaans, sportauto, lol.

Verwijderd

Cubic X schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:41:
[...]

Klopt, dus misschien prima voor de TS. Met 10k ga je geen 911 kopen :+ .
Ik bedoel meer van koop dan iets wat gewoon gemaakt is voor een bepaald markt segment. Niet iets waarbij de enige gedachte is geweest "oké, hoe maken we deze 911 goedkoper?" :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dindr schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Welnee, ik zie je wel terug in de zijspiegels. Amerikaans, sportauto, lol.
Je bent vast sneller maar je ziet die Corvette dan wel driftend achter je in de zijspiegels. Met een bestuurder die tegelijk doodsangsten uitstaat en een grijns van oor tot oor heeft. :P

Als je rondetijden belangrijk vindt moet je ze idd links laten liggen, en zolang de ts niet aangeeft wat ie zoekt in een sportwagen blijven dit soort onzinnige bakken een valide keus. :)

Alles wat geen achterwielaandrijving heeft en een middenmotor is sowieso eigenlijk geen sportwagen. O-) * Flagg redeneert richting zijn eigen MG TF.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:14
Mazda MX-5
Zeker te vinden voor 10k, en ondanks het beperkt vermogen heel veel rijplezier.
Je mag alleen geen 1m90 zijn.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Volvo V70R natuurlijk

Vaak bu'j te bang!

• Ad de Jong
dindr schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:42:
[...]
Amerikaans, sportauto, lol.
Als je het Duitse hokken op de ring steeds moeilijker maakt dan mag je inderdaad wel van Amerikaanse sportwagens spreken.
Jaaaaren geleden konden ze het vooral in de bochten bij lange na niet bijhouden maar inmiddels beginnen ze het aardig door te krijgen aan de andere kant van het water. De uitstraling hadden ze al lang.
Als ze nu de gebruikte materialen ook nog eens onderhanden krijgen.... :+
Al moet ik zeggen een paar keer in een Kever Carrera 2 gereden en het dashboard daarvan was ook van een hoog plastic gevoel. :X

Mijn profiel op Discogs

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:48
Aangezien dit een oeverloos raadtopic zonder inzet van de TS is, hang ik hier preventief een slotje op. De mods van VV mogen dan nog even kijken of ze met TS aan de slag willen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.