Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal voornamelijk gamen, maar ook wat foto's bewerking en andere standaard dingen. Ik ben van plan om het als desktopvervanger te gebruiken, maar dan puur de kast, thuis zal ik wel mijn normale randapparatuur gebruiken, waaronder een 2560x1080 scherm.
Wat is je budget?
Rond de 1300.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Wel het nodige, maar gewicht en accuduur is totaal niet relevant.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken aan de: pricewatch: MSI GP72VR 6RF-233NL (Leopard Pro)
Echter lees ik steeds dat deze 3GB geheugen heeft, terwijl de 1280 cudacores versie 6GB zou hebben. Ik lees dat meer mensen, zowel hier als elders dit opvallen. Een antwoord is niet te vinden. Wel zou ik graag een 6GB versie willen hebben, zeker ook met mijn monitor. Hier is niet op te zoeken via de site, maar ook via Google kom ik nergens.
Specifieke voorkeuren:
1060 is een harde eis, 1050 te traag, 1070 te duur.
17 inch is een plus, maar niet een eis.
Bij voorkeur 6GB geheugen.
Design, accuduur, opslag e.d. maakt me niet uit, dat komt wel goed.
Ik zal voornamelijk gamen, maar ook wat foto's bewerking en andere standaard dingen. Ik ben van plan om het als desktopvervanger te gebruiken, maar dan puur de kast, thuis zal ik wel mijn normale randapparatuur gebruiken, waaronder een 2560x1080 scherm.
Wat is je budget?
Rond de 1300.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Wel het nodige, maar gewicht en accuduur is totaal niet relevant.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken aan de: pricewatch: MSI GP72VR 6RF-233NL (Leopard Pro)
Echter lees ik steeds dat deze 3GB geheugen heeft, terwijl de 1280 cudacores versie 6GB zou hebben. Ik lees dat meer mensen, zowel hier als elders dit opvallen. Een antwoord is niet te vinden. Wel zou ik graag een 6GB versie willen hebben, zeker ook met mijn monitor. Hier is niet op te zoeken via de site, maar ook via Google kom ik nergens.
Specifieke voorkeuren:
1060 is een harde eis, 1050 te traag, 1070 te duur.
17 inch is een plus, maar niet een eis.
Bij voorkeur 6GB geheugen.
Design, accuduur, opslag e.d. maakt me niet uit, dat komt wel goed.
[ Voor 41% gewijzigd door Benjamin- op 03-06-2017 22:11 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900