Ik zoek een?
Universele afstandsbediening ter vervanging van meerdere afstandsbedieningen
Goeieavond allemaal,
Voor mijn grootouders ben ik op zoek naar een afstandsbediening om hun steeds groter wordende collectie afstandsbedieningen te vervangen. De te bedienen devices zijn:
- Panasonic TV
- Ziggo settopbox (HDMI)
- Samsung blu-ray speler (HDMI)
- Bose Wave III (niet gekoppeld aan tv, standalone radio)
- Maxxter HDMI switch tussen blu-ray speler, settopbox en TV (ivm 1 HDMI poort op TV)
Alle devices zijn volgens de logitech database ondersteund door alle bestaande harmony's.
De afstandsbediening moet het volgende (simpel) kunnen:
- (TV AAN + naar AV) + settopbox AAN + HDMI switch naar poort 1
- Bediening settopbox + TV volume
- Blu-ray speler AAN + HDMI switch naar poort 2
- Bediening Blu-ray speler + TV volume
- Radio standalone aan + bediening (volume, zender)
Vrij simpel eigenlijk dus. De hamvraag hierbij is of een harmony 350 afdoende zou zijn? Zou voor mijn grootouders wel zo makkelijk zijn, fancy schermpjes of veel knoppenreeksen maakt het alleen maar onnodig moeilijk imho. Als de gecombineerde activities niet te programmeren zijn maar het bedienen van de losse devices vrij eenvoudig is dan is dat ook prima, gaat erom dat de wirwar van afstandsbedieningen verdwijnt, niet per se dat alles met 1 druk op de knop aangaat.
Alvast bedankt!
Universele afstandsbediening ter vervanging van meerdere afstandsbedieningen
Goeieavond allemaal,
Voor mijn grootouders ben ik op zoek naar een afstandsbediening om hun steeds groter wordende collectie afstandsbedieningen te vervangen. De te bedienen devices zijn:
- Panasonic TV
- Ziggo settopbox (HDMI)
- Samsung blu-ray speler (HDMI)
- Bose Wave III (niet gekoppeld aan tv, standalone radio)
- Maxxter HDMI switch tussen blu-ray speler, settopbox en TV (ivm 1 HDMI poort op TV)
Alle devices zijn volgens de logitech database ondersteund door alle bestaande harmony's.
De afstandsbediening moet het volgende (simpel) kunnen:
- (TV AAN + naar AV) + settopbox AAN + HDMI switch naar poort 1
- Bediening settopbox + TV volume
- Blu-ray speler AAN + HDMI switch naar poort 2
- Bediening Blu-ray speler + TV volume
- Radio standalone aan + bediening (volume, zender)
Vrij simpel eigenlijk dus. De hamvraag hierbij is of een harmony 350 afdoende zou zijn? Zou voor mijn grootouders wel zo makkelijk zijn, fancy schermpjes of veel knoppenreeksen maakt het alleen maar onnodig moeilijk imho. Als de gecombineerde activities niet te programmeren zijn maar het bedienen van de losse devices vrij eenvoudig is dan is dat ook prima, gaat erom dat de wirwar van afstandsbedieningen verdwijnt, niet per se dat alles met 1 druk op de knop aangaat.
Alvast bedankt!