HP server start niet op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanBfB
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-11-2021
Mijn vraag

Beste Tweakers,
Vorige week ben ik verhuisd en wilde ik mijn server die in een desktop kast zat verplaatsen naar een rackmountable kast die ik in mijn patchkast kan plaatsen. Dat heb ik gedaan en nu start mijn server niet meer op.. Heb met alle verschillende ram latjes geprobeerd te booten, CMOS reset gedaan en pci kaarten eruit e.d. en kreeg geen beeld. Als ik hem een tijdje laat draaien krijg ik echter wel beeld. Twee keer iets anders.

http://imgur.com/a/fObNA
Gaat om een HP ML110..

Alvast bedankt

Beste antwoord (via StefanBfB op 24-08-2017 10:07)

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 13:05

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Kan het niet zijn dat je het moederbord op een spacer hebt leunen en dat hij dus ergens sluiting maakt.
De plaatsing helemaal goed gecotnroleerd? En als je hem terug schroeft in de oude kast?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
Ziet er uit dat het video RAM geheugen kapot is. HP bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Eventueel zou je kunnen kijken of je via ILO nog wel iets kunt zien en of dat bruikbaar is.
Er even vanuit gaande dat dat ding ILO *heeft* en je een ILO Advanced licentie hebt.

Overigens, wat heb je precies gedaan? Niet het moederbord overgeschroefd naar een rackmountable kast hopelijk?

[ Voor 24% gewijzigd door unezra op 03-06-2017 20:31 ]

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Standaard heeft ML110 geen ILO. Welke generatie?

[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 03-06-2017 20:31 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanBfB
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-11-2021
unezra schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 20:30:
Overigens, wat heb je precies gedaan? Niet het moederbord overgeschroefd naar een rackmountable kast hopelijk?
Ehm ja, dat heb ik wel.
Ilo heeft hij niet helaas. Morgen kan ik als het goed is een videokaart van een vriend gebruiken om een kapotte gpu uit te sluiten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

StefanBfB schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 20:59:
[...]

Ehm ja, dat heb ik wel.
Ilo heeft hij niet helaas. Morgen kan ik als het goed is een videokaart van een vriend gebruiken om een kapotte gpu uit te sluiten..
Uh, wat heb je _precies_ gedaan want een ML series heeft volgens mij een rack converter kit waarmee 'ie alsnog dwars in een rack kan. Het kan zijn dat het past maar een ML series board in een DL series kast schroeven is niet helemaal supported door HP. Had je beter een DL series kunnen kopen. Die zijn 2e hands nog wel redelijk betaalbaar.

Maar goed, met wat geluk kun je d'r met een losse videokaart nog wat aan redden.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 13:05

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Kan het niet zijn dat je het moederbord op een spacer hebt leunen en dat hij dus ergens sluiting maakt.
De plaatsing helemaal goed gecotnroleerd? En als je hem terug schroeft in de oude kast?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 19:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Move naar Complete Systemen & Laptops. Ik zou eerst maar eens kijken of het systeem in zijn vorige configuratie nog wel start (en dat is dus in de tower/pedestal uitvoering :)

[ Voor 12% gewijzigd door Equator op 06-06-2017 12:00 ]

Pagina: 1