Bij Amazon.fr bestellen of 60 euro meer en in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 14:28
Ik wil een stuurtje kopen van Thrustmaster, namelijk de T300RS GT edition. Deze is in Nederland 320 euro en in Amazon.fr op de dag van schrijven 260 euro. De verkoper is Thrustmaster zelf en vroeg me af of dit veilig is en hoe dit dan gaat met garantie en kapotte spullen? Want ik vind het sowieso raar dat in 4 verchillende Amazon websites 4 verschillende prijzen staan.

Link: https://www.amazon.fr/gp/...ID=41FH4dYDMKL&ref=plSrch
Pricewatch: pricewatch: Thrustmaster T300 RS GT Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou bij Thrustmaster kunnen vragen of zij garantie ook direct afhandelen via een servicepunt in Nederland. Stel dat je dan een probleem hebt kun je 'm direct retourneren. Als het 60 euro scheelt moet je voor jezelf afwegen of het de moeite is om daarvoor spul uit het buitenland te gaan halen.
Bestellen bij Amazon zal sowieso wel veilig zijn, dus daar zou ik me niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:40
Het wordt verkocht en verzonden door Amazon. Zij doen ook de afhandeling van de garantie, meestal krijg je een kosteloos retourlabel of moet je zelf de kosten voorschieten en krijg je dit later terug.

Amazon hanteert voor elk land andere prijzen, te vergelijken via onder andere Hagglezon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 09:33
De onderlinge prijsverschillen tussen de verschillende amazone's zijn normaal, dit is bij ieder product het geval. Vandaar ook chrome-extensies als: https://chrome.google.com...-app-launcher-info-dialog

Verder ben ik erg tevreden met de customer service van amazone, als je product defect is kun je deze gratis retour sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door -ION- op 02-06-2017 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis toch echt wat eigen inzet in je topicstart. Wat heb je bijvoorbeeld zelf al gevonden en wat zei Amazon en/of de fabrikant toen je ze dit vroeg?

Ik zet hier dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.