Deze build van windows verloopt binnenkort popup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorikg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-04 17:10
Mijn vraag
Ik krijg sinds een maand een popup van windows waarin staat dat mijn build bijna verloopt.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb op internet gezocht, maar zag alleen maar mensen die hun windows lecensie moesten verlengen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke build draai je dan op het moment? Als je nog een hele oude hebt, dan kan het goed zijn dat je moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Slinger windows update eens aan. Jij zit nog steeds op de 1e versie van win10 en die verloopt inderdaad binnenkort.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:56
Controleer inderdaad even welke versie je draait.
Cmd -> winver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorikg
Ik heb op het moment windows 10, maar ik gebruik het windows insider programma. Ik zou dus niet in een oude versie moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 13:11
Als je op een insider zit, dan staat rechts onder in je beeld het build-nummer, we zitten momenteel op 16199 op de fast-ring....

[ Voor 8% gewijzigd door roches op 03-06-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorikg
Ik probeer nu mijn windows te updaten, maar nu krijg ik dit bericht: We kunnen bepaalde updates niet installeren omdat er andere updates worden uitgevoerd. Het opnieuw opstarten van uw computer kan helpen en wij blijven proberen de updates te installeren.
Weet iemand wat ik nu moet doen, ik heb al meerdere malen mijn computer opnieuw opgestart zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:48

TheVMaster

Moderator WOS
Jorikg schreef op Wednesday 7 June 2017 @ 21:01:
Ik probeer nu mijn windows te updaten, maar nu krijg ik dit bericht: We kunnen bepaalde updates niet installeren omdat er andere updates worden uitgevoerd. Het opnieuw opstarten van uw computer kan helpen en wij blijven proberen de updates te installeren.
Weet iemand wat ik nu moet doen, ik heb al meerdere malen mijn computer opnieuw opgestart zonder resultaat.
Misschien kun je even melden welke build je nu draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Misschien is het verstandig als je geen kennis van zaken hebt om geen insider builds te gebruiken.
Pagina: 1