Persoonlijke nieuwsbrief met no-reply

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 09:26
Ik wil graag eens in de zoveel tijd een persoonlijke (non-zakelijke) e-mail sturen naar een groep mensen, die ik ken. Hoeveel precies weet ik nog niet maar ik vermoed niet meer dan 200.
Het liefst zou ik hebben dat ze hier niet op kunnen antwoorden, maar weet niet of dit mogelijk is.

Mailchimp is wellicht een optie, maar misschien is het in dit geval makkelijker om via DirectAdmin een mailinglijst aan te maken? Ik heb alleen geen idee hoe dit in zijn werk gaat.

Ik hoor graag even jullie advies en eventuele tips. Het moet zo simpel mogelijk, het hoeft er ook absoluut niet flitsend uit te zien, als men elkaars e-mail adres maar niet ziet, het allemaal goed verzonden wordt en via een vaste lijst kan.

Edit: Als het goed is accepteert gmail 500 e-mails per dag? Als dit zo is zou dit wellicht de korste klap zijn.. ik vraag me alleen af of het wellicht mogelijk is in gmail om beantwoorden op email te blokkeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Blueflame_Core op 02-06-2017 22:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:05
Ik weet niet precies wat voor mail het gaat worden, mailgroepen kun je in ieder geval wel maken met Gmail door al je contacten te groeperen.

Wellicht kun je je mail versturen met een [ietsvantekst] in je onderwerp.

De meeste mensen die op reply klikken zullen toch het onderwerp niet wijzigen. Dan maak je vervolgens een regel in gmail dat alle mail met die code rechtstreeks de prullenbak ingaat of een aparte map natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Om te voorkomen dat men elkaars mailadres ziet, stuur je alles als BCC.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 09:26
Bedankt. @S-te-fan ik zag dat het zelfs mogelijk is om al je berichten, die naar je mailadres worden verstuurd, direct in je prullenbak komen. Ik denk dat ik het ga combineren met mailchimp.