Project IGI save patch?????

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
hey ik heb eens gehoord dat er een save patch zou uitkomen voor project igi zodat je ook kunt saven in de missies en niet alleen als je m completed hebt.........weet iemand of die bestaat en waar ik die dan kan vinden?

ik vind t trouwens TE moeilijk :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Project IGI is idd erg moeilijk.
zeker omdat je vaak te kort hebt aan ammo. :(

Verwijderd

IGI is gewoon een stom spel moeilijk :( , niet in het level te saven ik hoop dat die patch komt maar ik betwijfel het een vriend van mij heeft de hele versie maar die kom ook niet meer veel verder stom spel >:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Moeilijk? Sorry maar hij is echt niet moeilijk. Hij zou veels te simpel worden als je kunt saven. Ik heb hem in redelijk tempo uitgespeelt en ik ben NIET goed in fps'en ;)

Er is overigens wel een 'God + unlimited ammo' patch.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nja het feit dat je niet kan saven houdt de moeilijkheidsgraad inderdaad op peil. Met savepatch zou het heel makkelijk zijn.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 11:59 schreef IceStorm het volgende:
[...]
Er is overigens wel een 'God + unlimited ammo' patch.
Zo kan ik hem ook uitspelen >:) .
maar ik heb 'em niet :P

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Op vrijdag 06 juli 2001 11:31 schreef pimz het volgende:
Project IGI is idd erg moeilijk.
zeker omdat je vaak te kort hebt aan ammo. :(
Je moet ook niet een magazijn in 1x leegknallen....
Gewoon met korte "bursts" (zo'n 3 knallen) schieten. |:(
(Is er effectief mits je doelgericht schiet, is ook minder luidruchtig)

MW | BF1 Stats

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:38

steveman

Comfortabel ten onder

Vergeet ook niet de wapens op te pakken van die dode lijken!! (dit is een pleonasme) Ik heb steed ammo teveel!! Tot in het laatste level aan toe.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Noedelsupke
Op vrijdag 06 juli 2001 21:18 schreef steveman het volgende:
Vergeet ook niet de wapens op te pakken van die dode lijken!! (dit is een pleonasme) Ik heb steed ammo teveel!! Tot in het laatste level aan toe.
hoeveel levels zijn t in totaal???? vandaag weer eens flink gespeeld en na 2 weken proberen eindelijk level 3 gehaald.......ben nu bij level 5

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Saven is voor neppers ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 06 juli 2001 22:42 schreef ViperGTS het volgende:
hoeveel levels zijn t in totaal???? vandaag weer eens flink gespeeld en na 2 weken proberen eindelijk level 3 gehaald.......ben nu bij level 5
Uhm 14 uit mijn hoofd. En ik was in 1 week in level 10 hoor ;) Sorry, als 3 al moeilijk was heb je nog wat te bikkelen.

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vond het spel in het begin ook moeilijk, maar als je het eenmaal door hebt dan is het goed te doen.
Met een optie om te saven zou het spel denk ik ook wel te gemakkelijk worden en ik heb hem zo vrij eenvoudig uitgespeeld. :7

Verwijderd

ik heb nog nooit een game uitgespeelt |:(
(wel met code dan he mar dat iz ZO saai)
ik ben gewooon slecht is games ik kom meestal in level 5 en dan .... :(
maar ik vind Project IGI nou niet echt SUPER moeilijk

• Noedelsupke
nou 3 vond ik dus echt niet te doen.....maar ik geloof dat ik t nu doorheb, je moet zorgen dat je gewoon een goede strategie volgt zeg maar........nu ben ik alweer bij 6 dus nu gaat het beter.....

PIII 800@804 Mhz

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik vindt IGI niet zo moeilijk hoor. het is gewoon veel werk.. (steeds overnieuw beginnen) maar als je in een level eenmaal weet hoe je moet lopen dan is het simpel..

ik kom steeds een stukkie verder in een level totdat ik door het level heen ben.. :)

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1