PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
IGI is gewoon een stom spel moeilijk
, niet in het level te saven ik hoop dat die patch komt maar ik betwijfel het een vriend van mij heeft de hele versie maar die kom ook niet meer veel verder stom spel
Moeilijk? Sorry maar hij is echt niet moeilijk. Hij zou veels te simpel worden als je kunt saven. Ik heb hem in redelijk tempo uitgespeelt en ik ben NIET goed in fps'en 
Er is overigens wel een 'God + unlimited ammo' patch.
Nja het feit dat je niet kan saven houdt de moeilijkheidsgraad inderdaad op peil. Met savepatch zou het heel makkelijk zijn.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Zo kan ik hem ook uitspelenOp vrijdag 06 juli 2001 11:59 schreef IceStorm het volgende:
[...]
maar ik heb 'em niet
Je moet ook niet een magazijn in 1x leegknallen....Op vrijdag 06 juli 2001 11:31 schreef pimz het volgende:
Project IGI is idd erg moeilijk.
zeker omdat je vaak te kort hebt aan ammo.
Gewoon met korte "bursts" (zo'n 3 knallen) schieten.
(Is er effectief mits je doelgericht schiet, is ook minder luidruchtig)
Vergeet ook niet de wapens op te pakken van die dode lijken!! (dit is een pleonasme) Ik heb steed ammo teveel!! Tot in het laatste level aan toe.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
hoeveel levels zijn t in totaal???? vandaag weer eens flink gespeeld en na 2 weken proberen eindelijk level 3 gehaald.......ben nu bij level 5Op vrijdag 06 juli 2001 21:18 schreef steveman het volgende:
Vergeet ook niet de wapens op te pakken van die dode lijken!! (dit is een pleonasme) Ik heb steed ammo teveel!! Tot in het laatste level aan toe.
PIII 800@804 Mhz
Uhm 14 uit mijn hoofd. En ik was in 1 week in level 10 hoorOp vrijdag 06 juli 2001 22:42 schreef ViperGTS het volgende:
hoeveel levels zijn t in totaal???? vandaag weer eens flink gespeeld en na 2 weken proberen eindelijk level 3 gehaald.......ben nu bij level 5
Ik vond het spel in het begin ook moeilijk, maar als je het eenmaal door hebt dan is het goed te doen.
Met een optie om te saven zou het spel denk ik ook wel te gemakkelijk worden en ik heb hem zo vrij eenvoudig uitgespeeld.
Met een optie om te saven zou het spel denk ik ook wel te gemakkelijk worden en ik heb hem zo vrij eenvoudig uitgespeeld.
Verwijderd
ik heb nog nooit een game uitgespeelt 
(wel met code dan he mar dat iz ZO saai)
ik ben gewooon slecht is games ik kom meestal in level 5 en dan ....
maar ik vind Project IGI nou niet echt SUPER moeilijk
(wel met code dan he mar dat iz ZO saai)
ik ben gewooon slecht is games ik kom meestal in level 5 en dan ....
maar ik vind Project IGI nou niet echt SUPER moeilijk
nou 3 vond ik dus echt niet te doen.....maar ik geloof dat ik t nu doorheb, je moet zorgen dat je gewoon een goede strategie volgt zeg maar........nu ben ik alweer bij 6 dus nu gaat het beter.....
PIII 800@804 Mhz
Ik vindt IGI niet zo moeilijk hoor. het is gewoon veel werk.. (steeds overnieuw beginnen) maar als je in een level eenmaal weet hoe je moet lopen dan is het simpel..
ik kom steeds een stukkie verder in een level totdat ik door het level heen ben..
ik kom steeds een stukkie verder in een level totdat ik door het level heen ben..
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1