Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• TheMak
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:21
Momenteel gebruik ik aan iPad. Onlangs zette ik mijn Samsung Galaxy S aan. En merkte een verschil in schermkwaliteit op. Omdat ik slechtziend ben wil ik graag heldere letters hebben. Op een tablet kan ik werken mits ik witte letters op een donkere achtergrond heb. Nu ben ik op zoek naar een tablet met de volgende kenmerken. Een helder scherm, hoog contrast, 8 inch, en een stylus. De schermkleuren moeten omgedraaid kunnen worden. Heeft iemand een advies. Een samsung galaxy tab s3 8 inch zou ideaal zijn. Maar die bestaat niet. De bedoeling is dat ik enigszins makkelijk websites kan lezen, en eventueel aantekeningen onderweg kan maken.

Alle reacties

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 10:57
Ik heb geen ervaring met voorzieningen die slechtzienden kunnen helpen, maar als ik Google op "Android visually impaired", kom ik bijv. uit op: https://support.google.co...roid/answer/6006564?hl=en

Hier wordt gesproken over de mogelijkheden die Android biedt om jou tegemoet te komen: voorlezen, letter formaat wijzigen, omdraaien schermkleuren e.d. Wellicht kan je dat al helpen, ongeacht het specifieke model tablet.