Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jemoeder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2018
Heb net 2 x 4GB RAm er in geplugd, (was 2 x 2 GB) maar in de Task Manager zie ik nog steeds maar 2 GB staan. (zie links op het plaatje 1.69GB verbruikt, hij is bijna vol) Hoe kan dit? Ik heb volgens dxdiag en CPUZ wel 8GB er inzitten. Ik heb ook al geprobeerd in msconfig en dan boot - advanced de boot - memory max naar 8196 te zetten maar helpt ook niet (heb nu weer aangevinkt naar niks)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/nqnvp3gfvspaa.png

[ Voor 4% gewijzigd door jemoeder op 02-06-2017 18:55 ]

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Je hebt 32-bit windows.
Daar komt het door.

★ What does that mean? ★

Verwijderd

Om te beginnen zou ik een 64bit versie van windows installeren.

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 17:02

Liveshort

Certified Crazy Person

Het feit dat dxdiag etc het allemaal herkent is een goed teken. Wat gebeurt er als je je memory opvult door flink wat programma's open te zetten? Gaat ie dan wel over die 2 GB heen?

EDIT: Ah. Zoals hierboven: een 32 bit besturingssysteem heeft een limiet van ongeveer 3.5 GB, waar dan nog wat vanaf kan gaan als er ruimte gereserveerd wordt voor je internal graphics.

[ Voor 34% gewijzigd door Liveshort op 02-06-2017 18:57 ]

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• jemoeder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2018
Bedankt voor de reacties, Ik zal 64 bits installeren!