Er wordt op internet veel geschreven over de verschillende soorten hoofdkussens die in Nederland te kop zijn. Over sommige hoofdkussens zijn ook wel veel gebruikerservaringen beschikbaar, over andere juist niet. Zo zijn er nauwelijks ervaringen te vinden over hoofdkussens met pocketvering. Ik vraag me echt af of dat werkt, of juist niet. Wat is jullie favoriete hoofdkussen, en waarom? En heb je ook modellen gehad waar je juist niet lekker op sliep?
Mijn favoriet van het moment: het memory foam kussen van primark. Feitelijk werkt het memoryfoam totaal niet waardoor het een kussen met schuimvullign wordt. Maar jusit daardoor vind ik het heerlijk liggen, kosten 10 euro. Maar het zakt wel in in de lop van de nacht en daarom overweeg ik nu een pocketvering hoofdkussen.
Mijn favoriet van het moment: het memory foam kussen van primark. Feitelijk werkt het memoryfoam totaal niet waardoor het een kussen met schuimvullign wordt. Maar jusit daardoor vind ik het heerlijk liggen, kosten 10 euro. Maar het zakt wel in in de lop van de nacht en daarom overweeg ik nu een pocketvering hoofdkussen.