Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe studie laptop

Pagina: 1
Acties:

• fb_consultancy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Ik zou graag wat advies willen over welke laptop ik het beste kan aanschaffen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop met name gebruiken voor studie en bedrijf. Software die ik gebruik is SPSS en simpele photoshop bewerkingen

Wat is je budget?
maximaal €1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja gewicht en accu duur zijn heel belangerijk omdat ik de laptop veel zal meenemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik vind het fijn als de laptop ook buiten goed te gebruiken is, ik bedoel hiermee de zichtbaarheid van het scherm, en een kleine acculader vind ik belangerijk.

• fb_consultancy
Heey, bedankt voor je advies.
Had zelf ook nog deze gezien, wat is jullie mening.

pricewatch: Asus Zenbook 3 UX390UA-GS042T

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Shoprevieuw schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:39:

Glanzend scherm, een vrij klein scherm, en 20% minder accucapaciteit. Volgens mij is dat niet waar je naar op zoek bent, ik zou uit deze opties in jouw situatie de laptop kiezen die hierboven door Tusa werd gelinkt (uit deze twee, heb niet verder gekeken).

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 05-06-2017 13:42 ]

Verwijderd

Shoprevieuw schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:39:

Niet doen, zoals @TheZeroorez zegt....geen beste accu en een glanzend scherm. ;)

Tevens boven het door jou genoemde budget.....

Mijn genoemde optie is uitstekend gezien jouw eisen. Buiten te gebruiken, een goede accu en een kleine acculader.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 14:16 ]

• fb_consultancy
Oke, bedankt. Nu kan ik bij alternate 15% korting krijgen. Maar daar hebben ze alleen deze versie.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/766967;766981/
Maar die is toch nog beter eigenlijk? i7 processor

Verwijderd

Shoprevieuw schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:11:
Oke, bedankt. Nu kan ik bij alternate 15% korting krijgen. Maar daar hebben ze alleen deze versie.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/766967;766981/
Maar die is toch nog beter eigenlijk? i7 processor
Het verschil in snelheid is echt nihil. Ik zou voor de i5 gaan met de grotere SSD.

• fb_consultancy
Heel erg bedankt voor het advies, vandaag de laptop binnen gekregen en ben er nu al super blij mee.
Nog een vraag, weten jullie misschien hoe je ervoor zorgt dat de accu zo goed mogelijk blijft?

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:39
Accu technieken zijn wel beter geworden. Er zit volgens mij een lithium polymer accu in, uiteindelijk komt het er op neer dat bij iedere laadcyclus de accu een tikkie minder word. Persoonlijk houdt ik er geen rekening mee, ik heb een MB uit 2013 met 600 cycli en doet het voor mij nog prima (oudere accutechniek ook nog)

Persoonlijk zou ik hem gewoon lekker gebruiken het ergste wat je kan gebeuren is dat je na 4 jaar een nieuwe accu moet kopen. Al zie ik dat niet eens gebeuren.

Voor de rest veel plezier van je laptop en vooral succes met de studie:)

[ Voor 7% gewijzigd door Dashlane op 07-06-2017 23:16 ]

Verwijderd

Shoprevieuw schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:01:
Heel erg bedankt voor het advies, vandaag de laptop binnen gekregen en ben er nu al super blij mee.
Nog een vraag, weten jullie misschien hoe je ervoor zorgt dat de accu zo goed mogelijk blijft?
1 maal per maand 8 uurtjes in de vriezer leggen kan helpen voor zover ik weet. Vraag het anders even na bij paradigit. Heel veel plezier met je laptop. :)
Pagina: 1