Hallo,
Ik heb gisteren via marktplaats een tweedehands laptop gekocht.
Tijdens de koop deed de laptop het na behoren en was het één druk op de knop en hij startte, terwijl die op de accu draaide.
Toen ik thuis kwam wou ik hem weer starten en deed hij het niet. Vervolgens heb ik de laptop aangesloten op de voeding en toen wou hij wel starten.
Toen hij eenmaal opgestart was en ik bij de accu keek, kreeg ik te zien dat de accu 91% was opgeladen, maar hij op dat moment niet de accu oplaadde.
Toen ik vervolgens de voeding er weer uit trok viel de laptop gelijk uit.
Na het een en ander getest te hebben, ben ik erachter gekomen dat de laptop soms wel start vanaf de accu.
Als ik op dat moment de voeding aansluit laat hij de accu ook op.
En op een ander moment (onverklaarbaar voor mij) wil hij niet starten vanaf de accu.
Als ik op dat moment de voeding aansluit laat hij de accu ook niet op.
Als hij aangesloten is op de voeding start hij altijd.
Iemand enig idee waarom de laptop soms wel en soms niet vanaf de accu wil starten en ook waarom hij soms wel en soms niet de accu oplaadt?
Ik hoor het graag!
Ik heb gisteren via marktplaats een tweedehands laptop gekocht.
Tijdens de koop deed de laptop het na behoren en was het één druk op de knop en hij startte, terwijl die op de accu draaide.
Toen ik thuis kwam wou ik hem weer starten en deed hij het niet. Vervolgens heb ik de laptop aangesloten op de voeding en toen wou hij wel starten.
Toen hij eenmaal opgestart was en ik bij de accu keek, kreeg ik te zien dat de accu 91% was opgeladen, maar hij op dat moment niet de accu oplaadde.
Toen ik vervolgens de voeding er weer uit trok viel de laptop gelijk uit.
Na het een en ander getest te hebben, ben ik erachter gekomen dat de laptop soms wel start vanaf de accu.
Als ik op dat moment de voeding aansluit laat hij de accu ook op.
En op een ander moment (onverklaarbaar voor mij) wil hij niet starten vanaf de accu.
Als ik op dat moment de voeding aansluit laat hij de accu ook niet op.
Als hij aangesloten is op de voeding start hij altijd.
Iemand enig idee waarom de laptop soms wel en soms niet vanaf de accu wil starten en ook waarom hij soms wel en soms niet de accu oplaadt?
Ik hoor het graag!
[ Voor 6% gewijzigd door Killerman1991 op 02-06-2017 14:57 ]