Aangezien mijn huidige laptop (een Peaq uit 2015) de geest heeft gegeven ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb altijd pech met laptops, koop een verkeerde waar ik uiteindelijk minder mee kan dan wat mij belooft is in de winkel. Dus misschien dat Tweakers is met mij mee kan denken. 
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor school en privé. In mijn opleiding maak ik gebruik van het Adobe pakket (Photoshop, InDesign, Illustrator en Premiere pro) dus het zou fijn zijn als dat een beetje fatsoenlijk kan draaien. Ook speel ik zo nu en dan nog is World of Warcraft. Ik zou graag is mijn resolutie in dat spel wat hoger kunnen zetten dan standje 2, zodat is echt iets kan zien van het spel
Wat is je budget?
Ik denk dat ik niet hoger wil gaan zitten dan 900/1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal niet heel veel on the road gaan. Alleen mee naar school en terug naar huis, maar daar kan hij altijd opgeladen worden. Ik ben niet van plan om in de trein of onderweg überhaupt te werken..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Alles behalve nog een Peaq. Dat kan ik echt niet meer aan.
Ik hoop dat jullie iets voor mij weten! Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat gebruikt worden voor school en privé. In mijn opleiding maak ik gebruik van het Adobe pakket (Photoshop, InDesign, Illustrator en Premiere pro) dus het zou fijn zijn als dat een beetje fatsoenlijk kan draaien. Ook speel ik zo nu en dan nog is World of Warcraft. Ik zou graag is mijn resolutie in dat spel wat hoger kunnen zetten dan standje 2, zodat is echt iets kan zien van het spel
Wat is je budget?
Ik denk dat ik niet hoger wil gaan zitten dan 900/1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal niet heel veel on the road gaan. Alleen mee naar school en terug naar huis, maar daar kan hij altijd opgeladen worden. Ik ben niet van plan om in de trein of onderweg überhaupt te werken..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Alles behalve nog een Peaq. Dat kan ik echt niet meer aan.
Ik hoop dat jullie iets voor mij weten! Alvast bedankt!