Audi: Vorsprung durch Technik
Verwijderd
kan je m niet via outlook lezen ofzo dat die dan nog bij je hotmail gewoon als nieuw staat
Verwijderd
Haha, het werkt ook nogOp vrijdag 06 juli 2001 01:04 schreef mafiasven het volgende:
kan je m niet via outlook lezen ofzo dat die dan nog bij je hotmail gewoon als nieuw staat
Probleem opgelost
Verwijderd
mooi zowOp vrijdag 06 juli 2001 01:08 schreef Trancer het volgende:
[..]
Haha, het werkt ook nog
Probleem opgelost
ff proberen dan
werkt niet hoor, als je de meel via outlook leest, dan outlook weer sluit om vervolgens hotmail op te starten, dan is de meel niet meer nieuw!!!
andere mogelijkheden?
werkt niet hoor, als je de meel via outlook leest, dan outlook weer sluit om vervolgens hotmail op te starten, dan is de meel niet meer nieuw!!!
andere mogelijkheden?
Verwijderd
Als je in Outlook Express via je rechtermuisknop het berichtje op "Markeren als ongelezen" doet, werkt het toch?Op vrijdag 06 juli 2001 01:45 schreef Rejgun het volgende:
Waar voor gebruik je dit als ik vragen mag. Als je je mail hebt gelezen ga je het toch niet nog een keer lezen meestal dump ik het dan bij deleted items
Verwijderd
Of hij zit niet in z'n eigen account, en wil niet dat de eigenaar van die account erachter komt..Op vrijdag 06 juli 2001 02:39 schreef Guider het volgende:
Waar voor gebruik je dit als ik vragen mag. Als je je mail hebt gelezen ga je het toch niet nog een keer lezen meestal dump ik het dan bij deleted items
Ohw..... je bedoeld eigenlijk dat je stiekûm het password van iemand z'n hotmailadres op één of andere manier hebt achterhaald, vervolgens wil je natuurlijk z'n mailtjes gaan lezen maar het valt natuurlijk op als degene van wie het adres echt is inlogt en ziet dat alle mailtjes al gelezen zijn terwijl hij dat zelf niet heeft gedaan; dan heeft ie natuurlijk zo z'n wachtwoord veranderd. Helaas..... je zult alleen stiekûm de al gelezen mailtjes kunnen lezen...Op vrijdag 06 juli 2001 00:54 schreef Rejgun het volgende:
kun je een nieuw mailtje bij hotmail lezen en er dan voor zorgen dat deze toch nog als nieuwe mail wordt aangegeven bij het opnieuwe inloggen van hetzelfde account bij hotmail???? (lange zin:))
Of gewoon alleen je eigen e-mail lezen enzo
Nikon D7000
Maar waarschijnlijk is het weer van iemand die hij kent en da's dan ookw eer niet aardig. Het lijkt me namelijk totaal niet boeiend om van een wildvreemde de mail te kunnen lezenOp vrijdag 06 juli 2001 11:23 schreef AiRWiN het volgende:
of hij moet ze na het lezen gelijk verwijderen dan valt het ook niet op
Nikon D7000
Verwijderd
Sorry
ff voor de duidelijkheid. Met Outlook Express lukt het wel, met Outlook weet ik niet zeker.
edit
Sorry, stond nog een account van een ander ingelogd...
Sorry, stond nog een account van een ander ingelogd...
Verwijderd
Sssssht! Da's mijn truuk!Op vrijdag 06 juli 2001 11:23 schreef AiRWiN het volgende:
of hij moet ze na het lezen gelijk verwijderen dan valt het ook niet op
Wel de spam laten staan natuurlijkOp vrijdag 06 juli 2001 22:56 schreef Feeree het volgende:
[..]
Sssssht! Da's mijn truuk!
Vet Evil
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
Klopt je kan het via outlook lezen, aangezien hotmail en outlook allebei van MS zijn is het op elkaar afgestemd, eindelijk wat handigs van MS
Verwijderd
kan je niet bij een andere mail account een optie instellen die je hotmail account leegzuigt (ofwel een copy binnenhaalt van hotmail, en de originele mess. laat staan?)
ik meen me te herrineren dat dit bij www.telebot.com kan..
ik meen me te herrineren dat dit bij www.telebot.com kan..
het werkt inderdaad wel! thx
Je baas kan beter niet weten dat je z'n mee leest
Je baas kan beter niet weten dat je z'n mee leest
Pagina: 1