Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ac66u / ac68u icm n66u

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 13:35

el-jorge

turn around and feel the vibe

Topicstarter
Huidige situatie is een asus n66u met daarachter een asus n53 repeater. Nu ben ik niet echt tevreden over de repeater, deze overstemt soms het kanaal van de router, terwijl de verbinding langzamer is. Op de WiFi zitten voornamelijk telefoons en wat iPads en een laptop. De rest van het huis gaat bekabeld.

Nu zat ik eraan te denken een ac66u of een ac68u te nemen. En dan de n66u op de bovenverdieping als accespoint in te zetten. En dan kan de repeater eruit. Ik hoop hiermee ook een betere dekking in mijn tuin te verkrijgen, waar ik nu meestal alleen de repeater oppik qua signaal.
Ik heb al veel gezocht. Maar welke ac router kan ik dan het best nemen?

[ Voor 28% gewijzigd door el-jorge op 02-06-2017 09:57 ]

Spielerei...

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat hangt natuurlijk totaal af van je eisen, zowel qua performace als features - en natuurlijk je budget.

In ieder geval is het verschil tussen de AC66U en AC68U minimaal, enige is dat de AC68U in de 2.4GHz ook beamforming kan toepassen, maar aangezien beamforming grotendeels een wassen neus is en bovendien 2.4GHz toch enkel voor legacy/low-end meuk is, zou ik aan dat verschil iig geen cent uitgeven. Als je deze twee overweegt zou ik trouwens vooral 2e hands kijken. Beide ontwerpen zijn ondertussen jaartje of vier oud, dus je kunt ze voor fractie nieuwprijs oppikken.

Oslik blyat! Oslik!