Ben op zoek naar een versterker/receiver.
Heb voor mn nieuwe huis Teufel Ultima 20 Mk2 speakers aangeschaft. Deze gaan in een 2.0 opstelling dienen voor het geluid van de TV. Later wil ik dit eventueel gaan uitbreiden met een centerspeaker en een subwoofer. 5.1 gaat het voorlopig (5-10+ jaar) niet worden in de woonkamer, wel als ik hem naar zolder doe, waar ik een beamer wil plaatsen voor films/gamen.
Ik zoek een?
Receiver.
Wat is je budget?
liefst zo min mogelijk, max 300.
2de hands is ook een optie.
Verder heb ik tegoedbonnen van de Expert, echter hier zijn de receivers een stuk duurder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mijn Teufel Ultima 20 Mk2 speakers op aan te sluiten.
Verder heb ik een Samsung UE55J6240
pricewatch: Samsung UE55J6240 Zwart
Daarnaast heb ik de volgende apparaten: T-mobile Entone box voor tv kijken / NVidia TV Shield / evt. PS3/PS4.
Wat heb je zelf al gevonden?
Eigenlijk alle goedkope receivers in de Pricewatch, maar onderlinge verschillen zijn niet echt duidelijk.
categorie: Versterkers en receivers
Ben een leek op dit gebied.
Heb voor mn nieuwe huis Teufel Ultima 20 Mk2 speakers aangeschaft. Deze gaan in een 2.0 opstelling dienen voor het geluid van de TV. Later wil ik dit eventueel gaan uitbreiden met een centerspeaker en een subwoofer. 5.1 gaat het voorlopig (5-10+ jaar) niet worden in de woonkamer, wel als ik hem naar zolder doe, waar ik een beamer wil plaatsen voor films/gamen.
Ik zoek een?
Receiver.
Wat is je budget?
liefst zo min mogelijk, max 300.
2de hands is ook een optie.
Verder heb ik tegoedbonnen van de Expert, echter hier zijn de receivers een stuk duurder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mijn Teufel Ultima 20 Mk2 speakers op aan te sluiten.
Verder heb ik een Samsung UE55J6240
pricewatch: Samsung UE55J6240 Zwart
Daarnaast heb ik de volgende apparaten: T-mobile Entone box voor tv kijken / NVidia TV Shield / evt. PS3/PS4.
Wat heb je zelf al gevonden?
Eigenlijk alle goedkope receivers in de Pricewatch, maar onderlinge verschillen zijn niet echt duidelijk.
categorie: Versterkers en receivers
Ben een leek op dit gebied.