Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-05 11:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IPk5MFil1Gfj2kZlGsz4bcDe/full.jpg

Oxygen Not included is het nieuwste spel van de makers van Shank, Mark of the Ninja en Don't Starve. Het is een space colony simulator dat plaatsvind in de ondergrond van een asteroïde. Het doel is je kolonisten (duplicants) zo lang mogelijk in leven te houden door deze te voorzien van warmte, voedsel en natuurlijk ook zuurstof. Het bevat een vrij uitgebreide natuurkundige simulatie van onder andere het gedrag van gassen en vloeistoffen. Je bestuurt duplicants niet direct, maar maakt gebruik van een uitgebreid prioriteiten systeem (vergelijkbaar met RimWorld). Verder is er een trait systeem en hebben duplicants verschillende eisen waaraan voldaan moet worden.

Op 18 mei 2017 was het spel via Steam Early Access gelanceerd en gedurende 2 jaar zijn er verschillende grote content updates geweest. Versie 1.0 van het spel is op 30 juli 2019 uitgekomen op Steam en de Epic Game Store. Momenteel is gestart met het eerste uitbreidingspakket (DLC) voor Oxygen Not Included met de naam Spaced Out. Deze zal vanaf 8 december 2020 beschikbaar zijn via Steam als Early Access content.
  • Ontwikkelaar: Klei Entertainment
  • Release: 18 mei 2017 (Early Access), 30 juli 2019 (versie 1.0)
  • Genre: Simulatie
  • Speelmodus: Singleplayer
  • Platform(s): PC, Windows, macOS, Linux

"Build Extensive Bases and Discover What it Takes to Survive:"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TtzkPIQIc8pWPoqlHfIkzmpe/full.png
"Everything in your space colony is under your control, from excavation and resource allocation right down to plumbing and power systems. Resources will begin depleting with your first breath, however, so be sure to dig fast if you want to live."

"Mind Over Matter with Stress Simulations:"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cMvdPzQLSMdhYSXwfGhpIC0b/full.png
"Keep the psychological impact of survival at bay with fun leisure activities, great accommodations and even better food for your colony. Duplicants each have different and potentially destructive ways of reacting to stress, so be sure to always keep them happy. Whatever the cost."

"Avoid Boiling with Thermodynamics:"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ckaXaO8ejkHtIARahOaZpqQ7/full.png
"Temperature control is a constant concern in space; too cold and you'll freeze, too hot and you'll fry. Keep tabs on ambient environmental temperatures and your colony's heat production to maintain a nice, cozy atmosphere for your colonists."

"Enhance Efficiency through Complex Gas and Liquid Simulations:"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qR3XCWAGLsAMFhIaDzSVyjSl/full.png
"Create interlocking pipe systems to swiftly deliver fuel and liquid to critical areas of your base. Plan well and be rewarded as your colony transforms into an imperishable, well-oiled machine."

"Take Charge with Power Grid Simulations"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MQEif6Z5ApIy13QIUBKeNZCb/full.png
"Choose from a multitude of power sources including coal, hydrogen, natural gas or just plain old elbow grease. Manage power runoff, circuit overloads and meltdowns to keep your colony running smoothly."

"Always Keep Yourself Breathing:"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D5qyDIqW3yLQ1pDwKD1waPbb/full.png
"Enter the Oxygen Overlay and watch air moving through your base in real time. Monitor carbon dioxide accumulation and oversee oxygen generation processes to mold your colony into a veritable deep-space oasis."

"Waste Nothing through Extreme Recycling"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7cSllVt5R9O21OTNxj11UYET/full.png
"Make use of every last resource for a base that truly exemplifies efficiency. Recycle waste into precious fuel, process unbreathable gas into air or harness the natural bodily processes of wild creatures for food. If you’re clever, you might even be able to run a base off colonist farts."

"Explore Diverse, Procedurally Generated New Worlds:"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W9FVkx4r8c56v0n6Hd23WyNC/full.png
"Summon new worlds with a push of a button. Experience tons of untamed space rocks, then suffocate to death in them!"

Oxygen Not Included Spaced Out
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9e-PfhzotXrm8kd_BqQ5M_Eb6c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nZqgU2j3MCZUmopFIC30TSM8.png?f=user_large

Oxygen Not included Spaced Out is het eerste DLC uitbreidingspakket van het originele spel. Deze DLC gaat een aantal onderdelen van het originele spel flink uitbreiden en aanpassen. Het wordt mogelijk om meerdere kolonies op verschillende asteroïden tegelijk te hebben om grondstoffen en andere unieke materialen bij te dragen aan de startkolonie.Hiervoor is het ruimteprogramma en de sterrenkaart volledig opnieuw ontworpen. Verder zijn er nieuwe startwerelden en andere omgevingen toegevoegd voor nieuwe grondstoffen en andere bronnen om te exploiteren. Het bouwen van raketten is volledig vernieuwd en nu veel eerder mogelijk dan in het originele spel. Het oppervlak is minder vijandig om dit mogelijk te maken. Nieuwe interface mogelijkheden en statistiek om een overzicht te houden voor alle asteroïden.

Verder zal gedurende de early access periode nog content worden toegevoegd aan de DLC, waaronder straling en nucleaire systemen, nieuwe end-game content voor een grotere uitdaging en nieuwe zeldzame grondstoffen en nieuwe duurzame mogelijkheden om een kolonie eindeloos in stand te kunnen houden.
De Spaced Out DLC zal primair focussen om de early en midgame balans te verfijnen. De Spaced Out DLC zal op 8 december 2020 beschikbaar gaan komen via Steam Early Access.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rhWuQegWB31dalzrKAy9W70H/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/63kOK2ZOQC1LNVbSKr5AyXqU/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RRElVeSFp1VB8vNZTdOebUHz/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JGtcaktO10nlV4yFIK1PjiUL/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JNIwGFcMSmNK6rqmIdNRA8kJ/full.jpg

Steam pagina van Oxygen Not included
Officiële website
Officieel forum
Gamepedia pagina

Changelog:

Topicupdate contentpatch 1-6-2017
Topicstart bijgewerkt voor Spaced Out DLC 07-12-2020

[ Voor 52% gewijzigd door Simmity op 07-12-2020 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
Toen een jaar geleden op de E3 het spel werd aangekondigd was mijn interesse direct gewekt. Zelf ben ik al groot fan van simulatie /basebuilding spellen zoals RimWorld en het verbaast me dat er nog geen topic over was. Sinds februari was het spel al via steam als Alpha beschikbaar. Zelf ben ik vlak voor de early access release gestart met spelen en het spel is zeer verslavend. Het bevat al vrij veel content en is recentelijk met een agricultural update gekomen. Verder zijn hier en daar al nieuwe dingen gezien die in toekomstige updates zullen verschijnen. Het lijkt een beetje op de ontwikkeling van Don't Starve, dat tijdens early acces iedere maand wel flinke content updates kreeg. Hier al ervaringen met het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:31
het is een leuk spel .. alleen ik snap er geen hol van ... :-)

zoek ook een beetje hints en tips voor het spel om een beetje een begin te hebben

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12
Heb het even gespeeld, heeft erg veel weg van Craft The World. Toch vindt ik die laatste tot nu toe de betere game. Ik ben namelijk met mijn eerste game tot heden geen duplicates kwijtgeraakt en echt uitdagend is het nog niet. Bij Craft the world is er meer uitdaging/micromanagement in de vorm van monsters en de nachtelijke aanvallen. Daarnaast is er in die game ook meer te doen in de tech tree.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 20:22
Dit weekend behoorlijk wat video's bekeken, en ik kijk echt uit naar dit spel. Dat het dezelfde developer is als "Don't Starve" is alvast een bonus.
Ik wacht nog even de (GOG) release af alvorens er echt in te duiken. Heeft iemand al een officiële release date gezien?
Ik zag op de officiële website staan dat ze development tot een stuk in 2018 zullen doortrekken. Hopelijk moeten we niet zo lang wachten op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 14:42
Waarom wachten op de GOG release? Ik heb hem afgelopen maandag gekocht op Steam voor 6 euro. Paar uur gespeeld en veel lol gehad maar moet er nog veel meer tijd in steken om beetje te snappen hoe alles in elkaar haakt; het is allemaal nog vrij .. technisch.

Maar de 'don't starve' sfeer is iig. zeer goed weer. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Omdat ik geen Steam heb/wil, maar da's een andere discussie die we niet hier moeten voeren.
Beetje opletten met youtube video's overigens. Er zijn een aantal streamers/youtubers die zonder al te veel voorbereiding in het spel duiken en maar wat rommelen en bij momenten complete onzin vertellen.
't Is zaak het kaf van het koren wat te scheiden en op zoek te gaan naar die mensen die weten hoe het spel in mekaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
Op 24 augustus is de nieuwste update van het spel uitgekomen: Outbreak. Hierbij zijn ziektes volledig aangepast en nu ook gesimuleerd. Daarnaast zijn er toevoegingen geweest gewassen en een groot aantal kleine aanpassingen. Ook werkt het spel nu met MacOS.

Volledige patch notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 11:05

KipCurreh

Nightcrawler

Aangeschaft in de steam sale voor 14€ ofzow..

Ben wel fan van Klei na Don't Starve te spelen, hou wel van de stijl..
Een Rimworld a la Tim Burton (nou ja ergens toch...)

Ondertussen zijn er alweer enkele updates geweest, waarvan de laatste transport door Tubes toelaat !

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hoe vergelijkt deze game zich met andere soort gelijke basebuilders (bv rimworld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Zit al enkele dagen te twijfelen of ik deze niet zou aanschaffen. Maar het doel is voorlopig niet echt duidelijk (behalve niet sterven). Is daar al iets meer van geweten?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 11:05

KipCurreh

Nightcrawler

mschol schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:27:
hoe vergelijkt deze game zich met andere soort gelijke basebuilders (bv rimworld)
Je kan het het best vergelijken met Craft The World meets Rimworld..

De asteroide zie je als een dwarsdoorsnede, dus moet je zowel verticaal als horizontaal werken.. Dit in combinatie met 'realistische' gas en liquid simulatie (CO2 is zwaarder dan O2, etc) is een extra uitdaging.

De clones hebben een voordeel/nadeel systeem zoals in Rimworld, alsook het werkschema etc lijkt er vrij hard op..
Verder is het vnl. overleven tegen de elementen zoals zuurstof, ziektes, voedsel.. Combat heb ik nog niet echt tegengekomen tenzij een klein beestje..
IStealYourGun schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:22:
Zit al enkele dagen te twijfelen of ik deze niet zou aanschaffen. Maar het doel is voorlopig niet echt duidelijk (behalve niet sterven). Is daar al iets meer van geweten?
Ik zit momenteel nog maar 1.5u ver, dus echt heel veel kan ik nog niet vertellen... Ik denk dat vooral de uitdaging ligt in het constante O2 verbruik, ziektes etc... Later meer :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik heb er een uurtje of 5 inzitten en ik vind hem geweldig. Helaas even niet meer gespeeld ivm *kuch*destiny2*kuch* maar heb hem gisteren weer eens aangezwengeld. Wat een updates zijn er geweest zeg!

Na de outbreak update is er nog een Oil Upgrade, Automation Upgrade en Tubular Upgrade geweest. Heb nog geen idee wat het allemaal doet, maar we gaan er naar toe werken.

Ook in mijn geval....later meer _/-\o_

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
heel even snel opgestart en geprobeerd, maar ik moet mij er meer in verdiepen hoe het bouwen van een basis in deze game precies gaat (vereiste om dingen te bouwen enzo)

oh.. autosave, dus kon verder waar ik was gebleven:
http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1272759139

nu nog even de flow en productie van zuurstof snappen :P

[ Voor 35% gewijzigd door mschol op 17-01-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044053

Wauw wat een klein topic.

Ik kwam er net veel te laat achter, bij cycle 220 ofzo, dat zo'n liquid purifier geen bacterien verwijdert. Echt balen zeg, ik kon de zwakzinnige kolonie niet meer redden. Research deden ze niet meer aan, anders had ik nog een hitte element kunnen bouwen om bacterien te doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:20
Oeh dit wordt echt weinig gespeeld hier zo te zien terwijl ik best onder de indruk ben na mijn eerste playtrough. helaas ging het in cycle 42 totaal mis met mijn kolonie en was er ook niets meer te redden. Allemaal ziek en eten kwam er ook niet meer aangezien ze op bed lagen te kotsen :D

In de 2e playtrough maar eens maximaal 8 mensen zien te onderhouden voor een langere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:09
Waanzinnig goed spel. Steile leercurve zoals factorio. Maar als je t eenmaal doorhebt is t heel erg verslavend.
Na 8x restarten heb ik eindelijk een basis over cycle 100 getild. Mn geluk, t riet voor de suits was goed bereikbaar zonde enge ziektes te krijgen. Op naar de planeet oppervlakte die ik nooit gezien heb...

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben nu ook van de partij! Ik moet nog beginnen maar de Let's play's van Grind This Game (Youtube) hebben me enthousiast gemaakt. Ik kreeg het spel net met onverwacht €4,60 euro korting op Steam! :? Ik had hem dus voor €18,39 Geen idee waarvoor maar dat was mooi meegenomen! d:)b

Voor mij is trouwens een pluspunt dat het native Linux support!
Nu dus maar eens even de basics gaan leren!

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 27-03-2019 23:01 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
Deze maand full release met 4 nieuwe biomes, selecteerbare dupe beroepen bij eerste selectie, astroid selectie, nieuwe machines, goals & achievements en hopelijk speelbare snelheid bij een full map basis.
Ik kan niet wachten totdat hij uitkomt deze maand, maar er is nog niets bevestigd van een datum. Hopelijk niet weer een uitstel.
Je kan al wel de final test versie via steam installeren maar de debug mode maakt een full map base naar mijns inziens veel te traag...
Full ice astroid coming in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
..en de game is "eindelijk" in release :

https://store.steampowere...7140/Oxygen_Not_Included/

Ik kan niet wachten om vanavond weer eens te gaan spelen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:13
Met de korting die er nu op is, heb ik het ook niet laten kunnen liggen :). Eerste indruk, leuke game maar mensen wat een diepgang. Ik snap de helft van de tijd nog niet wat er nu eigenlijk foutgaat, maar i love it :). Klein voorbeeld, kom net tot de conclusie dat oxygen blijkbaar stijgt en co2 daalt. Snap ineens waarom m'n slaapzaal onder de CO2 hangt, lol :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
Werkelijk een super spel! Final version is nog uitgebreider. Ben nu heerlijk bezig op de Ice Planet. Hele stijle leercurve en als je denkt dat je alles onder controle hebt ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:34
Powerblast schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 19:01:
Met de korting die er nu op is, heb ik het ook niet laten kunnen liggen :). Eerste indruk, leuke game maar mensen wat een diepgang. Ik snap de helft van de tijd nog niet wat er nu eigenlijk foutgaat, maar i love it :). Klein voorbeeld, kom net tot de conclusie dat oxygen blijkbaar stijgt en co2 daalt. Snap ineens waarom m'n slaapzaal onder de CO2 hangt, lol :D.
Science bitch!
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/517/111/fbd.jpg

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Zo leer je nog eens wat :). Ben nu toch maar een aantal let's play's aan het kijken... food is bijvoorbeeld het volgende probleem, die dirt energy bars vinden ze precies zo lekker niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Powerblast schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:02:
[...]

Zo leer je nog eens wat :). Ben nu toch maar een aantal let's play's aan het kijken... food is bijvoorbeeld het volgende probleem, die dirt energy bars vinden ze precies zo lekker niet :).
Hehe, ik ben ook net begonnen en dit is echt mijn volgende verslaving.

Ik heb in het begin veel gehad aan deze let's play -
YouTube: Oxygen Not Included - Full Release Guide

Iemand anders nog tips? Met name op zoek naar mid-game en wat je b.v. met geysers enzo moet doen.

Zelf hou ik overigens een base design aan van 5-23-2-23-5 verticaal (service gang - rooms - main gang - rooms - service gang) en 2-4-4-2-4-4-2 etc. horizontaal (4 hoog voor rooms en 2 hoog voor service/storage). Helemaal buitenom een isolatielaag tegen de temperatuur.

[ Voor 6% gewijzigd door marshallq op 26-08-2019 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ik heb destijds een hoop videos gekeken, en wil jullie onderstaande 2 channels niet onthouden als je op zoek bent naar wat meer info of voorbeelden hoe het succesvol kan.

Voor een gigantische hoeveelheid let's plays vanaf de eerste versies, kan je zeker het channel van CrypticFox raadplegen. Hier en daar ook tutorials, en hij weet over het algemeen heel goed waar hij over spreekt.
https://www.youtube.com/channel/UCqW50WJnFgyc3uh3lBst_Sg

Als je wil min-maxen en/of science je ding is kan ik zeker het channel van Brothgar aanbevelen. Hij heeft een hele hoop dingen uitgetest, nagerekend, etc. Welk materiaal is de beste isolator, hoe kan je best warmte doorgeven, geysers gebruiken, etc.
YouTube: Brothgar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Wilibrord schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:22:
Ik heb destijds een hoop videos gekeken, en wil jullie onderstaande 2 channels niet onthouden als je op zoek bent naar wat meer info of voorbeelden hoe het succesvol kan.

Voor een gigantische hoeveelheid let's plays vanaf de eerste versies, kan je zeker het channel van CrypticFox raadplegen. Hier en daar ook tutorials, en hij weet over het algemeen heel goed waar hij over spreekt.
https://www.youtube.com/channel/UCqW50WJnFgyc3uh3lBst_Sg

Als je wil min-maxen en/of science je ding is kan ik zeker het channel van Brothgar aanbevelen. Hij heeft een hele hoop dingen uitgetest, nagerekend, etc. Welk materiaal is de beste isolator, hoe kan je best warmte doorgeven, geysers gebruiken, etc.
YouTube: Brothgar
Vooral die brothgar z'n channel ziet er wel leuk uit. Ik leer nog elke dag wat bij bij dit spel, blijft leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben zelf vooral het begin aan het oefenen (tot een electrolyzer).

Ruwe notes -

Dupes
1) OUT: research 1 > mecha engineer
2) OUT: digging 2 > exo
3) OUT: digging 2 > exo
4) IN: supply 1 > cooking 2 > medical > supply 2
5) IN: ranching 1 > supply 1 > ranching 2
6) OUT: art 3 > exo
7) IN: ranching 1 > supply 1 > ranching 2
8) OUT base: exosuit > dig

(IN zijn dupes die altijd in de basis blijven, OUT zullen exosuit training krijgen)

Research:
Power > Farm tiles > Mesh table > Super comp > Plumbing > Light > Hydro > Firepole > generic sensors > Smart Bat > Adv power (transformers) > Sanitation > Decon > Ranching

Build:
Cots/Toilets/Pumb > Research > 2 oxygen diff > Large batteries (connect coal) > Polluted Water (behind sinks) > Coal gen (prio 6) > CO2 pit > Plant boxes (mealwood) > Mess hall (7-cooler-7 with 3 tables each side to start) > Plumming infra in middle (behind ladder) > Hydro > 2 Oxygen diff > Fridges (replace ration boxes in co2 pit) > Rock Grinder > Smart battery (90/40) / 2x coal gen > better toilet area > ranching > go outside base to find a cold biome for electrolyzer.

• Evilbee
  • Laatst online: 16:40
Na vorige maand weer te zijn begonnen met een nieuwe kolonie (na een half jaar pauze), gisteren toch maar besloten om deze op te geven. Deze ging ten onder aan stress...

De Skill points waren nieuw voor mij, en blijkbaar is het geen goed idee om deze maar altijd uit te delen als het moraal (nog) niet hoog genoeg is.

Deze keer er maar wat voorzichtiger mee zijn.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-05 22:03
Weet iemand of er een mod is om ruins te verwijderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evilbee
  • Laatst online: 16:40
Ik gebruik Deconstructable POI Props om die weg te halen.

LinkedIn - Collega worden?

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-05 22:03
Momenteel is er een Alpha test aan de gang voor de nieuwe DLC. Je kan je aanmelden via KLEI mocht je dat willen.

Belangrijkste is dat de nieuwe DLC er dus aan zit te komen :D
Pagina: 1