Hoi allen,
Op het moment beschik ik over een R9 290 kaart. Nu is dit opzich wel een goede kaart.. Maar hij wil bij sommige games wel eens uitvallen.. Na wat zoekwerk bleek dit redelijk algemeen voor te komen. Na de kaart wat te hebben downclocken hielp het best wel maar sommige spellen valt de kaart alsnog zomaar uit.
Dus omdat ik weer wat meer geld te spenderen heb wou ik er eigenlijk wel een echt goede kaart inzetten.
Het systeem is als volgt:
MSI P67A-GD65 (B3)
Intel Core i5 2500K
8 GB RAM DDR3
AMD R9 290
Het systeem is wat verouderd, maar ik denk dat een nieuwe kaart nog wel een leuke upgrade is voordat ik het hele systeem ga updaten.
Nu wil ik eigenlijk wel deze:
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
Beetje overkill, maar dit is alvast voor een nieuw systeem.
Nu wou ik eigenlijk weten of dit een goed idee is met het oog op bottlenecks of eventuele andere problemen?
En is er nog een verwachte prijsdaling voor deze kaart in de nabije toekomst?
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Op het moment beschik ik over een R9 290 kaart. Nu is dit opzich wel een goede kaart.. Maar hij wil bij sommige games wel eens uitvallen.. Na wat zoekwerk bleek dit redelijk algemeen voor te komen. Na de kaart wat te hebben downclocken hielp het best wel maar sommige spellen valt de kaart alsnog zomaar uit.
Dus omdat ik weer wat meer geld te spenderen heb wou ik er eigenlijk wel een echt goede kaart inzetten.
Het systeem is als volgt:
MSI P67A-GD65 (B3)
Intel Core i5 2500K
8 GB RAM DDR3
AMD R9 290
Het systeem is wat verouderd, maar ik denk dat een nieuwe kaart nog wel een leuke upgrade is voordat ik het hele systeem ga updaten.
Nu wil ik eigenlijk wel deze:
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
Beetje overkill, maar dit is alvast voor een nieuw systeem.
Nu wou ik eigenlijk weten of dit een goed idee is met het oog op bottlenecks of eventuele andere problemen?
En is er nog een verwachte prijsdaling voor deze kaart in de nabije toekomst?
Alvast bedankt voor jullie tijd!