Mijn huidige Medion PC kan niet verder geupgrade worden doordat het moederbord niks accepteert. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Specifiek h1z1, playerunknowns en CS:GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wou eerst de laatste BGG mainstream kopen, maar voor de games die ik speel is dit toch wel veel geld. Mooiste zou zijn rond de € 600 excl. monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fatsoenlijke kaart waar ik in ieder geval deze games op high mee kan spelen. Game de laatste jaren met een 550 ti dus alles is een vooruitgang
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoveel kennis heb ik niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gaat me puur om prestatie.
Ga je overklokken?
-
Wat verwacht je van ons?
Zo veel mogelijk bang voor buck
Heb dit lijstje samengesteld op basis van mening derden. Heb er zelf niet veel verstand van.
Is dit wat? Of ben ik helemaal verkeerd bezig. Kan ik toch beter meer geld investeren terwijl ik hooguit 10 uur per week speel?
Monitor wil ik er ook meteen bijkopen, maar eerst de PC eens in orde krijgen.
Meningen zijn zeer welkom, alvast bedankt
ps. heb ook naar de RX videokaarten gekeken maar die zijn gewoon nergens meer te krijgen. Evt deze geforce upgraden naar 1060 ? Alhoewel dat misschien niet veel nut heeft met deze processor
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Specifiek h1z1, playerunknowns en CS:GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wou eerst de laatste BGG mainstream kopen, maar voor de games die ik speel is dit toch wel veel geld. Mooiste zou zijn rond de € 600 excl. monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fatsoenlijke kaart waar ik in ieder geval deze games op high mee kan spelen. Game de laatste jaren met een 550 ti dus alles is een vooruitgang
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoveel kennis heb ik niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gaat me puur om prestatie.
Ga je overklokken?
-
Wat verwacht je van ons?
Zo veel mogelijk bang voor buck
Heb dit lijstje samengesteld op basis van mening derden. Heb er zelf niet veel verstand van.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
| 1 | ASRock B250M-HDV | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 152,90 | € 152,90 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C Window | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Corsair TX550M V2 | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,90 | € 95,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,20 | |
Is dit wat? Of ben ik helemaal verkeerd bezig. Kan ik toch beter meer geld investeren terwijl ik hooguit 10 uur per week speel?
Monitor wil ik er ook meteen bijkopen, maar eerst de PC eens in orde krijgen.
Meningen zijn zeer welkom, alvast bedankt
ps. heb ook naar de RX videokaarten gekeken maar die zijn gewoon nergens meer te krijgen. Evt deze geforce upgraden naar 1060 ? Alhoewel dat misschien niet veel nut heeft met deze processor