Niet werkende navigatiebalk (Tweakers, Nieuws, Reviews, ect)

Pagina: 1
Acties:

• Elidos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 17:48
Goedemiddag,

Als ik een nieuwsartikel voor me open heb staan en dan terug naar de FrontPage wil via het Tweakers logo geeft de klik geen reactie. Dit heb ik pas sinds vandaag.
Nieuws, Reacties, Pricewatch en Vraag & Aanbod werken dan ook niet meer. Op de FrontPage zelf werken de buttons wel gewoon naar behoren.
De Meer optie werkt ook net als de Username button en de er naast gelegen buttons.

Heb al geprobeert dit op te lossen met ctrl+f5 en een browser restart maar dat haalde niks uit. (De restart heeft me wel 1 keer de knop laten gebruiken vanuit het nieuws artikel maar de 2e keer werkte het niet meer.) Ook cookies verwijderen via het cookiemonster leverde niks op.

Ik heb dit alleen nog op werk gemerkt in IE11 v11.0.9600.18666.
De mogelijkheid om dit te updaten heb ik niet want dat is centraal geregeld.

Screenshots hebben geen waarde want er valt niks anders te zien aan de layout dan de normale looks.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je toevallig custom css en doe je iets met de menubalk? Klinkt alsof een element er overheen gaat die net zo breed is tot het 'Meer' knopje en met de z-index aan de haal gaat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Elidos
Ik heb geen costum css. Het rare is dat wel het klik muisje in beeld komt.

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat kan best, dat had ik met mijn custom css eerst ook toen er een onzichtbaar element boven stond. De muis veranderde, maar klikken werkte niet. Ben je een beetje bekend met de HTML taal? Doe dan eens een rechtermuisklik op de plek waar de muis niet reageert en kies dan 'inspecteer element'. Je zou dan moeten zien welk element het is. Kijk ik, dan zie ik bijvoorbeeld dat de knoppen 'Nieuws', 'Reviews', etc. horen onder het 'ul' element genaamd 'navMenu' in een 'li'.

Je zegt ook dat het alleen op je werk met IE is. Dus thuis en met bijvoorbeeld Firefox werkt het wel gewoon? Ook als je bent aangemeld?

• LodanMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-11 07:48

LodanMax

Systeembeheerder

Ik heb dit even getest in IE, ervaar hetzelfde probleem. @Hero of Time

Niet ingelogd, geen custom CSS dus. in Chrome werkt het wel.
[YouTube: https://youtu.be/i6PBT30gMTo]

[ Voor 4% gewijzigd door LodanMax op 01-06-2017 22:02 ]

Please consider the environment before posting on the internet.

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zal op m'n werk eens kijken, daar heb ik Windows 7 met IE. Ik denk overigens dat het niet sinds vandaag is, maar sinds dinsdag aangezien er toen een iteratie live is gegaan. Of er is vandaag stilletjes een hotfix uitgerold die onbedoeld dit heeft gesloopt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het in IE11 v11.0.9600.18665 onder win7 niet reproduceren. Zowel ingelogd als uitgelogd geen problemen...

edit: op nieuws: Gerucht: Siri-speaker van Apple heeft virtual surroundsound met de CoolBlue ads ineens wel - ik kijk even verder :)

Het lijkt inderdaad aan de banner te liggen. Ik krijg een JS foutmelding vanuit een bestand https://cdn.atlassbx.com/...?gk_enable=raf_safari_fix
SCRIPT5022: Got unexpected null or undefined
File: atlas_tots1496187076.js, Line: 68, Column: 186

Er is gewoon geen enkele link aan te kliken :( Ik ga dit even doorgeven aan onze salesmensen

[ Voor 87% gewijzigd door crisp op 02-06-2017 08:25 ]

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan nog wel links aanklikken, maar alleen die op de pagina blijven. Bijvoorbeeld naar de gallery van een user werkt niet, maar de link onder de naam als 'ie gereageerd heeft op iemand werkt weer wel. Ook het geven van een moderatie werkt (althans, ik krijg de login popup te zien (die ik met het kruisje dan weer niet kan sluiten, moet esc gebruiken), verder niet getest).

Wel een naar ding. Een banner zou dit niet moeten kunnen veroorzaken, maar gezien de huidige tijd zit er zoveel extra code achter een plaatje dat het een keer moest gebeuren.

• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:39
Zelfde probleem hier, geen idee waardoor het komt, maar sinds deze week heb ik ook dat als ik een artikel heb geopend (ik open normaal de hoofdpagina en dan een artikel via <CTRL><CLICK> om te opnen in een nieuw tab, misschien dat het iets te maken heeft met meerdere sessies oid) en dan een reactie probeer te geven dat de 'plaats reactie' knop niet werkt, de link 'reageer' werkt dus wel.
hier ook IE11 v11.0.9600.18665, updateversion 11.00.42 (met automatisch installeren van updates aan), op Windows 7 x64 Ultimate. En Trend micro als antivirus(corporate) maar de plugin lijkt niet enabled te zijn.
ohja, en adblock staat uit voor tweakers en ook de IE tracking protection staat uit voor deze site.

• Elidos
Hero of Time schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:28:
Dat kan best, dat had ik met mijn custom css eerst ook toen er een onzichtbaar element boven stond. De muis veranderde, maar klikken werkte niet. Ben je een beetje bekend met de HTML taal? Doe dan eens een rechtermuisklik op de plek waar de muis niet reageert en kies dan 'inspecteer element'. Je zou dan moeten zien welk element het is. Kijk ik, dan zie ik bijvoorbeeld dat de knoppen 'Nieuws', 'Reviews', etc. horen onder het 'ul' element genaamd 'navMenu' in een 'li'.

Je zegt ook dat het alleen op je werk met IE is. Dus thuis en met bijvoorbeeld Firefox werkt het wel gewoon? Ook als je bent aangemeld?
Thuis heb ik Chrome en ingelogd werkt het wel inderdaad. Zojuist ook even op Firefox op werk geprobeerd en daar werkt alles gewoon goed. (Gebruik Firefox niet op werk vanwege een lelijk font die ik niet weg krijg).

Heb nog even een aantal pagina's getest vanuit de pricewatch en reviews of dan het probleem ook optreed maar bij beide browsers werkt dat wel goed.

IE 11 zit ook op update versie 11.0.42.
Verder gebruikt de ik Windows Server R2 Standaard op werk.

Edit: Heb op werk al vaker aangegeven dat het beter is om Chrome te gebruiken of minimaal Firefox (maar dan met gefixte font). Maargoed dat is moeilijk door te zetten.
Als ik dit thuis ook zou hebben zou ik er minder last van hebben ivm pageforward backward buttons op de muis. Neemt niet weg dat als je naar een andere pagina dan de vorige zou willen je nog steeds naar de FrontPage moet via een omweg.

[ Voor 13% gewijzigd door Elidos op 02-06-2017 12:13 ]

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Elidos, zoals Crisp al aangaf komt het door een banner. Ik kon het in eerste instantie ook niet reproduceren op Windows 7, maar het artikel dat genoemd wordt had ik wel het probleem. Andere browsers gaan beter om met die scriptfouten.

• Elidos
Aah ja, okay. Dat verklaard.
Thanks, hopelijk is het volgende week verholpen :)

• Elidos
Ik heb het vandaag weer kunnen testen op werk. Naar mijn idee werkt het nu weer goed.

Ook bij coolblue reclames op het PS VR nieuws artikel is probleem vrij aan mijn kant.

Thanks iedereen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Elidos op 06-06-2017 11:32 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem zou inderdaad verholpen moeten zijn. Ik kan het ook niet meer reproduceren :)

Intentionally left blank

Pagina: 1