Hallo allemaal!
Voor mijn aankomende schooljaar in September heb ik een laptop nodig voor ICT op MBO niveau, op de website van mijn school staat ook de specificaties op die ik nodig heb, maar ik zie dat ze wel érg specifiek zijn met de aanbevolen specificaties voor dit niveau.
Minimale technische specificaties
Processor en beeldresolutie:
Voor AMO: Intel Core i5(4e generatie of later) of gelijkwaardige AMD processor,
resolutie beeldscherm: 1920 x 1080
Geheugen: 16GB
Harde schijf: 500GB 7200rpm (*) of een 250GB SSD
Optische Drive: DVD-ROM (mag ook een extern USB apparaat zijn)
Grafische kaart: Onboard (geïntegreerde) graphics
Netwerk draadloos: 802.11ac
Beeldscherm formaat: Minimaal 15 inch
Connectiviteit: 3 x USB (2.0 en/of 3.0) | HDMI uitgang
Accuduur: minimaal 4 uur
Ik vind het belangrijk dat hij niet al te zwaar is, aangezien ik er elke dag mee moet fietsen en ik zelf niet al te sterk ben.
Ik zat zelf te kijken naar de MSI Gaming Series GL62 6QF-1628NL, (Of een andere die beter is?) aangezien mijn budget niet erg hoog ligt, namelijk 1000.- of iets hoger. Als het nodig is wil ik mijn budget wel verhogen.
Ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen!
Alvast hartelijk bedankt
Voor mijn aankomende schooljaar in September heb ik een laptop nodig voor ICT op MBO niveau, op de website van mijn school staat ook de specificaties op die ik nodig heb, maar ik zie dat ze wel érg specifiek zijn met de aanbevolen specificaties voor dit niveau.
Minimale technische specificaties
Processor en beeldresolutie:
Voor AMO: Intel Core i5(4e generatie of later) of gelijkwaardige AMD processor,
resolutie beeldscherm: 1920 x 1080
Geheugen: 16GB
Harde schijf: 500GB 7200rpm (*) of een 250GB SSD
Optische Drive: DVD-ROM (mag ook een extern USB apparaat zijn)
Grafische kaart: Onboard (geïntegreerde) graphics
Netwerk draadloos: 802.11ac
Beeldscherm formaat: Minimaal 15 inch
Connectiviteit: 3 x USB (2.0 en/of 3.0) | HDMI uitgang
Accuduur: minimaal 4 uur
Ik vind het belangrijk dat hij niet al te zwaar is, aangezien ik er elke dag mee moet fietsen en ik zelf niet al te sterk ben.
Ik zat zelf te kijken naar de MSI Gaming Series GL62 6QF-1628NL, (Of een andere die beter is?) aangezien mijn budget niet erg hoog ligt, namelijk 1000.- of iets hoger. Als het nodig is wil ik mijn budget wel verhogen.
Ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen!
Alvast hartelijk bedankt