Toon posts:

Wat vinden jullie hacken?

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag weten wat hacking inhoudt, want mijn buurman is veel bezig met hacken de laatste tijd. Hij dreigde ermee om mijn internet eruit te gooien, en ik wilde weten of dit hacking was. Ik ben bang dat er dadelijk wat ergs gaat gebeuren met mijn gegevens, ik ben namelijk een hoger medewerker bij de bank, en heb veel informatie op mijn laptop staan. Gelieve mij wat tips te geven hierover, en wat ik zou moeten doen.

Mvg, DrolletjeV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:07
Heeft je buurman toegang tot je (draadloze)netwerk? Voor de zekerheid even je WPA2-code wijzigen.
Zodra hij in gaat breken op jouw systemen pleegt hij computerhuisvredebreuk en dat is strafbaar.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:41:
[...] Ik ben bang dat er dadelijk wat ergs gaat gebeuren met mijn gegevens, ik ben namelijk een hoger medewerker bij de bank, en heb veel informatie op mijn laptop staan. [...]
Als het goed is, en ik hoop het echt, heeft je IT-afdeling wel gezorgd dat er niets te halen valt op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Vraag het aan de IT helpdesk van je werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 20:54
Ik zou dit per direct aankaarten bij je werkgever (de bank dus).. Door zelf te gaan prutsen op advies van hier? Nah dat zou ik sowieso niet doen (tenzij je de kans wilt lopen op ontslag natuurlijk).

[ Voor 15% gewijzigd door LopendeVogel op 01-06-2017 14:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55

NSG

Je weet niks!

Ik mag hopen dat dit niet serieus is of in elk geval niet van een bank waar ik een rekening heb.

Ten eerste de manier van schrijven, de onnozele vraag en dan ook nog eens veel informatie op je laptop hebben staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 14:21
Even je WiFi wachtwoord verhogen naar 26 karakters en WPA-PSK2 AES encryptie aanzetten, dan is hij nagenoeg onkraakbaar met de gemiddelde aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:00
99% kans grootspraak van je buurman. I mean, wie gaat er nou aankondigen dat hij iemand gaat hacken? 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Nat-Water op 01-06-2017 15:03 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We houden op GoT niet zo van trollposts. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.