Elke keer als ik een bericht bij het Tele2 nieuwsbericht probeer te zetten gebeurd er niets. Als ik dan vervolgens binnen de website het menu gebruik gebeurd er ook niets. Browser zelf staat niet vast (kan scrollen, tab sluiten, vorige pagina). Als ik de website afsluit en opnieuw bezoek werkt het menu gewoon weer. Probeer ik een reactie te plaatsen dan gaat het weer mis. Zojuist 4x geprobeerd. Andere FrontPage bericht niet getest want heb daar niets zinnigs over te melden.
Browser: IE11
edit:
Hier gaat het wel: sdk1985 in 'nieuws: 'Authenticatiedienst OneLogin bagatelliseert datalek in VS''
Hier niet: remmstein in 'nieuws: Tele2 negeert Consumentenbond en blijft huisadres meewe...
Bericht
Browser: IE11
edit:
Hier gaat het wel: sdk1985 in 'nieuws: 'Authenticatiedienst OneLogin bagatelliseert datalek in VS''
Hier niet: remmstein in 'nieuws: Tele2 negeert Consumentenbond en blijft huisadres meewe...
Bericht
code:
1
2
3
4
| [quote] Veel mensen vergeten dat het enkel en alleen gaat over de telefoon op afbetaling. Je gaat een lening aan en daarvoor wordt een risico-inschatting gemaakt. Het voorbeeld van rijke mensen in arme buurt gaat dan niet op, want die kopen een telefoon niet op afbetaling. Het is beetje naïef van de consumentenbond om hier over te klagen. Ze zijn er medeverantwoordelijk voor dat deze bescherming van de consument er is gekomen. [/quote] Hoeft niet zo te zijn, soms is het voordeliger om het toestel bij een abonnement van 1 of 2 jaar te nemen dan wanneer je dit zelf aanschaft. |
[ Voor 59% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2017 13:42 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.