Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een upgrade voor mijn HTPC ik merk de laatste tijd steeds vaker dat films en series af en toe stotteren tijdens het afspelen op de HTPC (als ik hetzelfde bestand afspeel op m'n normale pc dan speelt het vloeiend af). Het valt niet heel erg op maar ik erger mij er wel steeds aan.
Ik maak gebruik van de integrated graphics van de Intel i3 2100T en ik heb al diverse media players gebruikt (VLC, Media Player Classic, en nog 1 die ik mij niet meer herinner), maar daar los ik het niet mee op.
Laatst zag ik de nieuwe nVidia 1030 low profile kaarten voorbij komen, en die leken mij wel erg interessant als potentiële oplossing voor mijn stotterprobleem.
Wat is je budget?
Rond de €75
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb verder geen voorkeur, maar mijn gelinkte MSI lijkt wel een interessante oplossing.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nu is mijn vraag, zit ik überhaupt wel goed te kijken qua oplossing (dus een videokaart erbij) of moet ik iets anders verzinnen?
Ik ben opzoek naar een upgrade voor mijn HTPC ik merk de laatste tijd steeds vaker dat films en series af en toe stotteren tijdens het afspelen op de HTPC (als ik hetzelfde bestand afspeel op m'n normale pc dan speelt het vloeiend af). Het valt niet heel erg op maar ik erger mij er wel steeds aan.
Ik maak gebruik van de integrated graphics van de Intel i3 2100T en ik heb al diverse media players gebruikt (VLC, Media Player Classic, en nog 1 die ik mij niet meer herinner), maar daar los ik het niet mee op.
Laatst zag ik de nieuwe nVidia 1030 low profile kaarten voorbij komen, en die leken mij wel erg interessant als potentiële oplossing voor mijn stotterprobleem.
Wat is je budget?
Rond de €75
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb verder geen voorkeur, maar mijn gelinkte MSI lijkt wel een interessante oplossing.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3 2100T Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Intel Desktop Board DH67BL (B3) | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Green SATA 3 Gb/s, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | MS-Tech MC-1200 | € 0,- | € 0,- |
1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 95,- | € 95,- |
1 | Logitech diNovo Edge (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung UE40D6200 | € 0,- | € 0,- |
1 | LG CH10LS10 (10x, SATA-300, dual-layer, Zwart, Retail) | € 0,- | € 0,- |
1 | be quiet! SFX Power 300 Watt | € 0,- | € 0,- |
1 | Intel 320 40GB | € 107,69 | € 107,69 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 202,69 |
Nu is mijn vraag, zit ik überhaupt wel goed te kijken qua oplossing (dus een videokaart erbij) of moet ik iets anders verzinnen?