Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell m3800 oplader

Pagina: 1
Acties:

• ismet
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 19:56
Beste tweakers,

De oplader van mijn dell m3800 is plotseling kapot gegaan.
Een nieuwe oplader van hetzelfde soort kost me rond de 80-100 euro.
Mijn vraag is kan ik een andere soort dell oplader gebruiken icm de Converter die van de aansluiting een 4.5mm maakt ?
Ik zie ook veel HP laders met een 4.5x3mm aansluiting maar zullen deze wel herkend worden door de dell en opgeladen?

Ieder vorm van advies is welkom.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb geen idee hoe oud een m3800 is, maar heb je niet gewoon nog garantie op je oplader?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:58
IK heb geen idee wat een dell n3800 is, maar ik heb laatst voor mijn acer laptop een andere, goedkope, 'merkloze' adapter gekocht voor 30 euro en dat gaat perfect. Wel even goed opletten dat het voltage overeenkomt, en dat je het juiste stekkertje kiest.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Dell laptops zijn wel erg gevoelig voor de juiste wattage, een lage wattage kan zorgen dat deze niet opstart, niet goed laadt of allerlei foutmeldingen gaat geven. Ik lees dat de originele lader 130 watt heeft, dus ga niet een lader kopen die minder heeft.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat Breezers zegt is wel van belang dat je 130W koopt. misschien kun je coulance krijgen, weet niet hou oud de laptop is.

Zie net al org. voor €48,- ff goed zoeken ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Hackus op 01-06-2017 11:56 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ismet
Dank voor de reacties.

Het is een dell precision m3800. Een zogenoemde werkstation maar is bijna gelijk met een dell xps 15 9550. Dell geeft sowieos maar een jaar garantie en deze laptop is van 2015.

Die lader van Amazon past dus niet want mijn dell heeft een 4.5mm connector ipv de normale 7.5mm.
Ik kan wel een converter bestellen erbij zodat t wel aansluit.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Sorry, was verkeerde link. die ik bedoel staat op 123adapter.nl

https://123adapter.nl/adapter-voor-dell-precision-m3800-461

[ Voor 33% gewijzigd door Hackus op 01-06-2017 13:55 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ismet
Deze is een beetje vaag. In de titel en beschrijving staat dat het past op een precision m3800. onderaan in de compatability staat nergens de m3800 en plus de tipsize is 7.4mm. Deze gaat er sowieos niet in. :'(
Pagina: 1