Beste Tweakers,
Mijn 10 jaar oude PC begint wat kuren te vertonen en ik denk dat ik hem binnenkort moet vervangen. Aangezien ik mij al tig jaar niet meer verdiept heb in verschillende systemen zou ik graag jullie hulp vragen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Mvg
Eric
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niet heel veel bijzonders. Huis tuin en keuken werk, tekstverwerking, powerpoint etc. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor mijn werk (docent). Belangrijk vind ik vooral dat hij stil en energiezuinig is...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet te veel..
Het liefst bij een goede online winkel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen hele specifieke dingen denk ik....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met interesse kijk ik naar 'barebone's in verband met hun kleine formaat, maar ik weet niet of dat voor mij handig is..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stil dus, energiezuinig en een audiojack voor mijn muziek. Een goed scherm heb ik, misschien is een draadloos toetsenbord en draadloze muis er bij wel handig..
Ga je overklokken?
Denk het niet
Wat verwacht je van ons?
Een paar linkje's met pro's en contra's?
Mijn 10 jaar oude PC begint wat kuren te vertonen en ik denk dat ik hem binnenkort moet vervangen. Aangezien ik mij al tig jaar niet meer verdiept heb in verschillende systemen zou ik graag jullie hulp vragen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Mvg
Eric
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niet heel veel bijzonders. Huis tuin en keuken werk, tekstverwerking, powerpoint etc. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor mijn werk (docent). Belangrijk vind ik vooral dat hij stil en energiezuinig is...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet te veel..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen hele specifieke dingen denk ik....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met interesse kijk ik naar 'barebone's in verband met hun kleine formaat, maar ik weet niet of dat voor mij handig is..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stil dus, energiezuinig en een audiojack voor mijn muziek. Een goed scherm heb ik, misschien is een draadloos toetsenbord en draadloze muis er bij wel handig..
Ga je overklokken?
Denk het niet
Wat verwacht je van ons?
Een paar linkje's met pro's en contra's?