Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 23:49
Mijn vraag
...
Ik heb als tweede toestel een Acer Liquid ZEST 4G. Bij het toestel is een gratis offline navigatie-app (Acer NAV) meegeleverd die gebruikmaakt van de kaarten van TomTom.

Het navigeren kan inderdaad met offline kaarten. Echter, wilde ik net alvast een route plannen vanuit Nederland naar een bestemming in Duitsland. Maar dit lijkt niet te kunnen, ondanks dat beide kaarten zijn gedownload :?

Als ik een bestemming in Duitsland wil opgeven moet ik met de optie "Kies land van Bestemming" kiezen voor "Duitsland", anders vindt hij geen Duitse adressen. Logisch ook.

Echter, hij zegt dan dat hij geen route kan berekenen :/ En bij nader inzien weet ik ook waarom: hij laadt namelijk alleen de kaart in van het land wat geselecteerd is onder "Kies land van Bestemming" :?

Als ik Duitsland selecteer kan ik dus wel mijn bestemming vinden, maar kan hij niet routeren omdat mijn locatie in een lege vlakte bevindt :/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/whQEsX9l.png

Bij selecteren van Nederland kan ik natuurlijk geen Duitse bestemmingen vinden, want dat is niet ingeladen :/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nE0ojrdl.png

Is dit normaal (en is Acer NAV dus niet geschikt voor buitenland-ritten) of zie ik iets over het hoofd? :/

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
- Acer Liquid ZEST 4G i.c.m. meegeleverde Acer NAV app.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
- Kaarten van zowel de Benelux als Duitsland downloaden in de app.
- De app daarna opnieuw starten.

Beste antwoord (via Josefien op 01-06-2017 01:54)

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 14:25

Koenvh

Hier tekenen: ______

Werkt het wel als je de volledige EU-kaart downloadt?

🠕 This side up

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 14:25

Koenvh

Hier tekenen: ______

Werkt het wel als je de volledige EU-kaart downloadt?

🠕 This side up

• Josefien
Ik kan dat proberen, al verwacht ik dat het niks uitmaakt. Benelux is namelijk ook één pakket en toch is een route van Nederland naar België blijkbaar ook niet mogelijk :/

• Josefien
Ik heb net alle bestaande kaarten verwijderd en heel Europa gedownload... 6GB... nu werkt het toch wel :D

Dank je wel O+

Ik zie nu trouwens in de screenshot van m'n startpost dat weldegelijk heel de Benelux was weergeven toen ik Nederland selecteerde... ik keek zelf niet goed waardoor ik veronderstelde dat een heel kaartpakket ook niet ging helpen :$