Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC Build probleem: schroeven bij behuizing of bij mainboard?

Pagina: 1
Acties:

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 15:30
Hi,

Ik ben bezig met een build op bassis van een ASRock B250M Pro4 en een Silverstone MLB04.

Zowel bij het moederbord als bij de kast zitten geen schroeven om het moederbord vast te zetten.

Is dit normaal dat de ene partij (kast) ervan uit gaat dat je of deze hebt of dat de moederbord deze meeleverd en andersom?

Welke maat zijn doorgaans deze schroeven die door het moederbord in de afstandboutjes gaan? Is dit M3? Is dit #6-32?

Moet ik dit: http://www.informatique.n...roeven-m3-x-1-4-lang.html

of dit: http://www.informatique.n...roeven-6-32-x-1-4-la.html

hebben?

Bedankt

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:56
Schroeven zitten meestal bij de kast, vreemd dat het er niet bij zit. Ga gewoon even langs de lokale computer winkel, daar hebben ze duizenden van die dingen.

Roomba E5 te koop

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die dingen horen bij je kast te zitten. Kan ook zijn dat je geen schroeven hebt, maar van die busjes waar je ze inklikt.

Vaak is het geen m3, maar een net wat afwijkende schroefdraad.

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:08

rdejongjr

Gnome

Het verschil in het draad kun je opzich prima zien, fijn(m3) of grof(6/32).

Als je het niet zeker weet, probeer dan een schroefje met duim en wijsvinger er in te draaien, 6/32 in m3 komt niet ver en andersom blijft het wiebelen.

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-10 12:19

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Dat probleem dacht ik ook te hebben. Bij mij zaten de schroefjes in twee hoekstijlen gedraaid. T enige stomme is dat je daar dus eerst gewoon overheen kijkt...

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti