Omdat ik geen keuze kan maken , hier maar de vraag.
Wat ga je met je laptop doen?
Beetje internetten, af en toe een potje minecraft, cs:go en garry's mod al met
al geen vet zware laptop nodig, maar het huidige basis spul is not done,
Wat is je budget?
Max 200
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 200
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
i]Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.[/i]
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen merkvoorkeuren, wil wel graag 8gb geheugen , min i5 2nd gen. en mogelijkheid tot inbouw
van caddy
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zie bijvoorbeeld bij remarkt.nl een paar HP 2560P staan, 3mnd garantie , 8gb ram, hd4000, 320gb schijf..
heb nog een ssd liggen van 128GB (die wil ik graag gebruiken) Caddy's hebben ze ook zag ik. Die wil ik graag bij de prijs in hebben. Voorkeur is minder dan 200 Euro voor het totaalplaatje
Is dit wat , of hebben ze of andere refurb reseller een beter aanbod.
Geld is niet het probleem, ik heb gewoon echt mijn max!!
Alvast hartelijk dank
Wat ga je met je laptop doen?
Beetje internetten, af en toe een potje minecraft, cs:go en garry's mod al met
al geen vet zware laptop nodig, maar het huidige basis spul is not done,
Wat is je budget?
Max 200
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 200
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
i]Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.[/i]
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen merkvoorkeuren, wil wel graag 8gb geheugen , min i5 2nd gen. en mogelijkheid tot inbouw
van caddy
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zie bijvoorbeeld bij remarkt.nl een paar HP 2560P staan, 3mnd garantie , 8gb ram, hd4000, 320gb schijf..
heb nog een ssd liggen van 128GB (die wil ik graag gebruiken) Caddy's hebben ze ook zag ik. Die wil ik graag bij de prijs in hebben. Voorkeur is minder dan 200 Euro voor het totaalplaatje
Is dit wat , of hebben ze of andere refurb reseller een beter aanbod.
Geld is niet het probleem, ik heb gewoon echt mijn max!!
Alvast hartelijk dank