Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Basic Refurbished Laptop aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik geen keuze kan maken , hier maar de vraag.

Wat ga je met je laptop doen?

Beetje internetten, af en toe een potje minecraft, cs:go en garry's mod al met
al geen vet zware laptop nodig, maar het huidige basis spul is not done,

Wat is je budget?

Max 200

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Max 200

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
i]Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.[/i]

Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Nee geen merkvoorkeuren, wil wel graag 8gb geheugen , min i5 2nd gen. en mogelijkheid tot inbouw
van caddy

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik zie bijvoorbeeld bij remarkt.nl een paar HP 2560P staan, 3mnd garantie , 8gb ram, hd4000, 320gb schijf..
heb nog een ssd liggen van 128GB (die wil ik graag gebruiken) Caddy's hebben ze ook zag ik. Die wil ik graag bij de prijs in hebben. Voorkeur is minder dan 200 Euro voor het totaalplaatje

Is dit wat , of hebben ze of andere refurb reseller een beter aanbod.
Geld is niet het probleem, ik heb gewoon echt mijn max!!

Alvast hartelijk dank

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
Voor dat geld ga je niets fatsoenlijke vinden. Je zal je daarvoor tot de V en A of Marktplaats moeten wenden.

Kijk anders hier
https://www.hardware4sale.nl/laptops/gebruikte-laptops

[ Voor 29% gewijzigd door wouterg00 op 31-05-2017 22:28 ]

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:21:
Omdat ik geen keuze kan maken , hier maar de vraag.

Wat ga je met je laptop doen?

Beetje internetten, af en toe een potje minecraft, cs:go en garry's mod al met
al geen vet zware laptop nodig, maar het huidige basis spul is not done,

Wat is je budget?

Max 200

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Max 200

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
i]Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.[/i]

Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Nee geen merkvoorkeuren, wil wel graag 8gb geheugen , min i5 2nd gen. en mogelijkheid tot inbouw
van caddy

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik zie bijvoorbeeld bij remarkt.nl een paar HP 2560P staan, 3mnd garantie , 8gb ram, hd4000, 320gb schijf..
heb nog een ssd liggen van 128GB (die wil ik graag gebruiken) Caddy's hebben ze ook zag ik. Die wil ik graag bij de prijs in hebben. Voorkeur is minder dan 200 Euro voor het totaalplaatje

Is dit wat , of hebben ze of andere refurb reseller een beter aanbod.
Geld is niet het probleem, ik heb gewoon echt mijn max!!

Alvast hartelijk dank
Als je games zo als CS:GO gaat doen kom je met intel HD niet ver. In jouw geval kan je beter even op de V&A kijken hier op tweakers. En anders door sparen tot je 300 hebt. dan kan je iets leuks krijgen met een externe kaart waar je aardig op kan spelen. is misschien een laptop niet iets ?

confused reality

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een z50-70 met i3 4005u met hd4000 gehad en dat draaide vlot..
Dan moet een 2nd gen i5 toch ook lekker moeten draaien ?

Verwijderd

Topicstarter
-knip- overbodig

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 22:46 ]

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:52:
Ik heb een z50-70 met i3 4005u met hd4000 gehad en dat draaide vlot..
Dan moet een 2nd gen i5 toch ook lekker moeten draaien ?
Lang geleden? Cs:go heeft wat updtesvgehad en draait een stuk zwaarder dan vroeger.
Mijn i5 met hd4000 (surface pro) draait cs:go <30fps met bijna alles op minimum.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is max 1jr geleden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell E6410 die heeft een Nvidia GPU die draait minecraft en cs go zeer netjes. Waarom werkt dat bij mij wel.. en bij jullie dan niet ?

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 00:25:
Ik heb een Dell E6410 die heeft een Nvidia GPU die draait minecraft en cs go zeer netjes. Waarom werkt dat bij mij wel.. en bij jullie dan niet ?
omdat je een extern gpu hebt een geen INTEL HD

confused reality

Pagina: 1