Toon posts:

KPN Mobile zojuist een storing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft me de hele avond al proberen te bellen, maar kreeg elke keer de voicemail. Ik heb een Nokia 8850 en die stond de hele avond aan. Alle smsjes die ze stuurde kwamen een kwartier geleden pas aan, net 10 seconden daarvoor valt m'n gsm even uit in bereik, en daarna weer volledig terug en komt alles binnen.

Hebben meer mensen met KPN Hi prepay dit gehad, of ligt dit gewoon aan m'n gsm? :?

Verwijderd

Topicstarter
even ter verduidelijking: het was schijnbaar van 21.00 tot aan net dus :)

Verwijderd

geen last gehad heb ook tot half 10 op Duits netwerk gezeten :) maar kreeg wel smsjes toen ik in NL was dus no probs

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik loop al heel de avond met kpn mobile rond rotterdam en geen problemen er mee

Sommige mensen....

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:18

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Je location Update heeft waarschijnlijk een keer gefaald, als dat gebeurt denkt het GSM netwerk dat jij je telefoon hebt uitgezet en zullen al je inkomende gesprekken naar je Voicemail gaan en je sms niet aankomen. Location updates worden door het netwerk aangestuurd mar moeten door je toestel worden uitgevoerd. Ik denk dat de location update period bij KPN 3 uur is maar weet at dus niet zeker, dus zou kunnen kloppen.

Antenne en masten malloot

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 00:25 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
Je location Update heeft waarschijnlijk een keer gefaald, als dat gebeurt denkt het GSM netwerk dat jij je telefoon hebt uitgezet en zullen al je inkomende gesprekken naar je Voicemail gaan en je sms niet aankomen. Location updates worden door het netwerk aangestuurd mar moeten door je toestel worden uitgevoerd. Ik denk dat de location update period bij KPN 3 uur is maar weet at dus niet zeker, dus zou kunnen kloppen.
Dit lijkt me inderdaad het geval ja.
Ik zal binnenkort eens langs Nokia Service Point wandelen :)
Pagina: 1