Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC, rond de €1500

Pagina: 1
Acties:

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games, programmeren.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een SSD en HDD liggen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo
CPU
GPU
Mem
Kast
Voeding

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje rekening houden met de toekomst.
nVidia video kaart, Het liefst een GTX1080 of GTX1070 - een must
Betrouwbare voeding - Ooit een keer een goedkope voeding gehad die knal deed en 50% van alle andere hardware meenam de afgrond in
USB-C Port - Nice to have

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Met de ontelbare mobo's zie ik de bomen door het bos niet meer. Ik ben ook totaal niet meer up to date met desktop hardware.
Ik zou dus totaal niet weten waar ik rekening mee moet houden om een beetje toekomst bestendig te blijven, Hier zou wel wat advies wensenlijk zijn.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-7700 Boxed€ 317,-€ 317,-
1MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G€ 570,95€ 570,95
1Fractal Design Define C€ 76,25€ 76,25
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 127,-€ 127,-
1BitFenix Whisper BWG450M€ 79,18€ 79,18
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.170,38

Edit:
Onderdelen bijgewerkt

[ Voor 23% gewijzigd door Scale op 01-06-2017 11:34 ]

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:51
als je niet gaat overclocken en van plan bent gewone sata-600 SSD/HDD's te gaan gebruiken zijn er nog goedkopere opties voor moederboards. deze heeft namelijk een m.2 optie. erg handig voor de toekomst maar wel prijzig (zo'n SSD dan).

ben je van plan om te game op 1080 resolutie of een hogere? dit heeft veel impact op het soort videokaart wat handig is om te nemen. bij gewoon 1080P gaming raad ik de 1070 aan.

bij hogere resoluties kan je discuseren. echter de 1080 die je hebt uitgezocht maakt veel herrie. de MSI-armored editie heb ik zelf in me handen gehad. je kan dan beter gaan voor de MSI-gaming variant van de 1080.

voor de rest prima hardware.

mocht je nog vragen hebben of opmerkingen hoor ik het graag

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Scale
Ik wil graag het moederbord vervangen, al weet ik niet voor wat.
Deze is namelijk alleen crossfire (al ben ik niet van plan SLI te gebruiken), Maar het is wel zeker dat ik een nvidia kaart er in doe dus is een SLI moederbord een beter idee.

Iets waar ik ook op gewezen werd (al weet ik niet zeker hoe ik dat controleer), Of het moederbord wel direct de 7 serie CPU aan kan. Of eerst via een bios update (en dus ook een 6 serie CPU) geflashed moet worden.

Ik denk wel dat ik de optie 1440p voor offline games mogelijk ga gebruiken, Dus ik denk wel dat het de 1080 word.

Verwijderd

Dit systeem voorzie je makkelijk van prik met een goede 450w voeding pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M of desnoods een kwalitatief vergelijkbare pricewatch: Corsair TX550M V2. Zijn beide stil en komen met 7 jaar garantie. Meer dan dat hoeft het niet te kosten.

• Scale
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:22:
Dit systeem voorzie je makkelijk van prik met een goede 450w voeding pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M of desnoods een kwalitatief vergelijkbare pricewatch: Corsair TX550M V2. Zijn beide stil en komen met 7 jaar garantie. Meer dan dat hoeft het niet te kosten.
Thanks, lijst geupdate.

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:51
De 1080 is een goeie kaart maar voor 1440P kan je ook met een 1070 game. Check even goed de reviews die op YouTube en deze site staan zodat je jezelf goed oriënteerd.

Ik heb zelf ook nog een gtx1080 van asus (check even mijn advertenties bij v&a) mocht je er 1 willen maar niet de volle prijs willen betalen.

Ik help je ook graag verder met eventuele problemen of vragen

Gr Gamerboy

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Pagina: 1