Oplader MacBook Pro kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unites
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-12-2023
Afgelopen maart heb ik een MacBook Pro 15,4" met Touch Bar gekocht (alvast voor m'n studie en ook voor thuiswerk). Echter, binnen twee maanden is de oplader al kapot. Ik heb de oplader in meerdere stopcontacten getest, maar hij laadt niet op en de batterij loopt leeg.

De oplader is niet zichtbaar beschadigd. Ik zie er eigenlijk helemaal niks aan, daarom vind ik het ook zo raar. U snapt dat ik met zo'n duur apparaat zeer voorzichtig om ga.

Hebben meer mensen last gehad van dit probleem? En is er misschien iets wat ik over het hoofd zie waardoor het opgelost kan worden?

Nu moet ik de oplader opstuderen naar de webshop waar ik mijn MacBook heb aangeschaft. De beoordeling kan tot twee weken op zich laten wachten, dus tot die tijd kan ik 'm niet gebruiken.

Ik baal flink! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 21:29

WTM

Ik weet niet waar je woont maar langs Apple zelf gaan zou wellicht ook kunnen? of een authorized repair ? https://locate.apple.com/nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 12:02
Daarom koop je Apple spullen bij Apple - loop je de winkel uit met een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 14:31

Grin

Ride si sapis.

Inderdaad even bij Apple zelf langs, misschien dat ze iets voor je kunnen doen. Bel ze anders eerst even voordat je langskomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 31-05-2017 18:34 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is iets wat je met de winkel moet overleggen. Wellicht dat er een mouw aan te passen is, dat zij bijvoorbeeld een vervangende adapter in bruikleen geven, of als het inderdaad dringend is kun je natuurlijk zelf een vervangende adapter kopen.

Afgezien daarvan horen garantiekwesties eerder thuis in Shopping Forum. Ik ga het topic daar niet naartoe verplaatsen omdat dit onderwerp al vele malen is behandeld. Kijk 'ns rond in de FAQ. Daarnaast is ook op Consuwijzer veel informatie te vinden over je rechten en plichten. Dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.