Toon posts:

Merchandising op internet, wie weet waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand toevallig een Nederlandse versie van CafePress.com? Op deze site kun je je eigen merchendising regelen door een logo op te sturen. Zij drukken dit dan op shirts, mokken en sweaters. Kent iemand zo'n site, als het kan Nederlands? Of heeft iemand andere suggesties verwant met dit onderwerp?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:05
Bij je local copyshop? Online ken ik ze iig niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dus dat mensen die mijn site bezoeken online producten kunnen bestellen, met een bepaald logo erop. Mok, sweater, T-shirt e.d.

Verwijderd

http://www.shirtshop.nl
Met de unieke TshirtDesigner maak kun je je eigen ontwerp plaatsen op het shirt en eventueel tekst hieraan toevoegen.

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-03 12:14
vraag het eens aan Grrrrrene of AntonT :?

\o/

• Slagers
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 14:02
Op vrijdag 06 juli 2001 21:47 schreef shirtshop het volgende:
Met de unieke TshirtDesigner maak kun je je eigen ontwerp plaatsen op het shirt en eventueel tekst hieraan toevoegen.
Tis meer de bedoeling dat de bezoers van de site van D0nutz spullen kunnen kopen waar het logo al opstaat. Niet om eenmalig wat te bestellen.
Bij cafepress.com is dat allemaal te bewerkstelligen, maar dat is nogal duur mn duur verzendkosten.

Slagers

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 21:47 schreef shirtshop het volgende:
Hoezo je maakt reclame.

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 23:58 schreef D0nutz het volgende:
Kent iemand toevallig een Nederlandse versie van CafePress.com? Op deze site kun je je eigen merchendising regelen door een logo op te sturen. Zij drukken dit dan op shirts, mokken en sweaters. Kent iemand zo'n site, als het kan Nederlands? Of heeft iemand andere suggesties verwant met dit onderwerp?
Kwil trouwens nie veel zeggen hoor, maar volgens mij standaard verzend kosten toch ook rond de twee tientjes? Naja, dit is een tientje meer, dus wat intresseert het jou?

• Slagers
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 14:02
Op woensdag 11 juli 2001 13:36 schreef BlaxLash het volgende:

[..]

Kwil trouwens nie veel zeggen hoor, maar volgens mij standaard verzend kosten toch ook rond de twee tientjes? Naja, dit is een tientje meer, dus wat intresseert het jou?
Toch wel, als je kunt kiezen tussen een trui van 80 of van 70 gulden koop je waarschijnlijk die van 70. Daarnaast is het op nederlandse sites ook eerder mogelijk om middels acceptgiro te betalen, kan ook handig zijn.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op woensdag 11 juli 2001 13:33 schreef BlaxLash het volgende:

[..]

Hoezo je maakt reclame.
Omdat iemand er om vroeg? Kan hij er wat aan doen dat hij er toevallig werkt ? :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1