Zo af en toe heb je het... Je zoekt iets en het lijkt niet te bestaan, of de relevante specificaties zijn nauwelijks te vinden...
Ik wil een robotstofzuiger die overdag, als ik aan het werk ben, mijn hele appartement zuigt. Ik heb een gelijkvloers appartement van 80 m2 met drempels tussen de verschillende ruimtes, de hoogste 23 mm hoog. Dat is een probleem, als de fabrikant al duidelijk specificeert hoe hoog een drempel mag zijn, dan is dat vaak niet meer dan ongeveer 15 mm.
Mijn eisen voor de robotstofzuiger op een rij:
[list]• Geschikt voor 80 m2 - dit lijkt geen enkel probleem, vrijwel alle robots kunnen dit.
• Geschikt voor harde vloeren en laagpolig tapijt - ook geen enkel probleem.
• Programmeerbaar, bij voorkeur met een weekprogramma - bij de iets duurdere robots ook geen probleem.
• Automatisch opladen met een dock - ook geen probleem met de iets duurdere robots.
• Kan over drempels van minimaal 23 mm - dit kan ik dus niet vinden...
Nog een paar mogelijke pluspunten:
[list]• Hoogte minder dan 10 cm, zodat hij ook onder mijn bank door kan.
• Zijborstels, zodat ook de randen worden meegenomen.
Wat apparaten die al zijn afgevallen:
[list]• Philips - de maximum drempelhoogte is 15 mm, 17 mm met een speciaal systeem...
• Samsung - de paar varianten die ik heb bekeken komen niet hoger dan 15 mm, mogelijk dat er een variant is die hoger komt, maar ik moet elke keer de handleiding opzoeken en downloaden...
• LG Hom Bots - hier heb ik moeten mailen, maar ook hier is het maximum 15 mm.
• Neato - het maximum is 19 mm.
• iRobot Roomba - maximaal 16 mm.
Oftewel, het lijkt erop dat ik een onmogelijke eis stel... Maar ik heb nog altijd niet alles gezien, dus misschien dat iemand toch een apparaat weet dat kan wat ik wil.
Ik wil een robotstofzuiger die overdag, als ik aan het werk ben, mijn hele appartement zuigt. Ik heb een gelijkvloers appartement van 80 m2 met drempels tussen de verschillende ruimtes, de hoogste 23 mm hoog. Dat is een probleem, als de fabrikant al duidelijk specificeert hoe hoog een drempel mag zijn, dan is dat vaak niet meer dan ongeveer 15 mm.
Mijn eisen voor de robotstofzuiger op een rij:
[list]• Geschikt voor 80 m2 - dit lijkt geen enkel probleem, vrijwel alle robots kunnen dit.
• Geschikt voor harde vloeren en laagpolig tapijt - ook geen enkel probleem.
• Programmeerbaar, bij voorkeur met een weekprogramma - bij de iets duurdere robots ook geen probleem.
• Automatisch opladen met een dock - ook geen probleem met de iets duurdere robots.
• Kan over drempels van minimaal 23 mm - dit kan ik dus niet vinden...
Nog een paar mogelijke pluspunten:
[list]• Hoogte minder dan 10 cm, zodat hij ook onder mijn bank door kan.
• Zijborstels, zodat ook de randen worden meegenomen.
Wat apparaten die al zijn afgevallen:
[list]• Philips - de maximum drempelhoogte is 15 mm, 17 mm met een speciaal systeem...
• Samsung - de paar varianten die ik heb bekeken komen niet hoger dan 15 mm, mogelijk dat er een variant is die hoger komt, maar ik moet elke keer de handleiding opzoeken en downloaden...
• LG Hom Bots - hier heb ik moeten mailen, maar ook hier is het maximum 15 mm.
• Neato - het maximum is 19 mm.
• iRobot Roomba - maximaal 16 mm.
Oftewel, het lijkt erop dat ik een onmogelijke eis stel... Maar ik heb nog altijd niet alles gezien, dus misschien dat iemand toch een apparaat weet dat kan wat ik wil.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.