Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, films/series kijken via tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat aan 1000 euro te denken, maar kom zelf duurder uit, wellicht kunnen jullie daarbij helpen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
harde schijf voor data, monitor, muis, toetsenbord, geluidsboxen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stilte en een systeem dat wat langer meekan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb bij de ssd een voorkeur voor de samsung evo, lijkt me betrouwbaarder, geen idee waarom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stilte, maar laag verbruik is altijd fijn
Ga je overklokken?
Nee. Ik ben nooit van de ultra settings geweest, dus hoge settings is al prima en zelfs medium als het systeem over een paar jaar wat verouderd is
Wat verwacht je van ons?
Ik was eigenlijk naar een budget pc aan het zoeken en kwam uit op de intel g4560 systeempje, maar voor een niet al te hoge meerprijs kun je toch een leuk ryzen syteem krijgen. Dus vandaar de switch, voornamelijk om wat meer future proof te zijn. Of jullie moeten echt denken: Met zijn wensen gaat een budget systeem ook wel 5 jaar mee en dan kan hij nog 200/300 euro besparen.
Verder zie ik eigenlijk iedereen voor sata ssd gaan? Is m.2 geen meerwaarde? Of staat de techniek nog te veel in de kinderschoenen? Want aan de prijs ligt het volgens mij niet.
Dit is het systeem wat ik in gedachte had, of jullie moeten me voor gek verklaren dat ik geen 580 neem. Maar de 570/580 kaarten zijn sowieso dramatisch leverbaar op het moment...
Gamen, films/series kijken via tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat aan 1000 euro te denken, maar kom zelf duurder uit, wellicht kunnen jullie daarbij helpen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
harde schijf voor data, monitor, muis, toetsenbord, geluidsboxen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stilte en een systeem dat wat langer meekan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb bij de ssd een voorkeur voor de samsung evo, lijkt me betrouwbaarder, geen idee waarom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stilte, maar laag verbruik is altijd fijn
Ga je overklokken?
Nee. Ik ben nooit van de ultra settings geweest, dus hoge settings is al prima en zelfs medium als het systeem over een paar jaar wat verouderd is
Wat verwacht je van ons?
Ik was eigenlijk naar een budget pc aan het zoeken en kwam uit op de intel g4560 systeempje, maar voor een niet al te hoge meerprijs kun je toch een leuk ryzen syteem krijgen. Dus vandaar de switch, voornamelijk om wat meer future proof te zijn. Of jullie moeten echt denken: Met zijn wensen gaat een budget systeem ook wel 5 jaar mee en dan kan hij nog 200/300 euro besparen.
Verder zie ik eigenlijk iedereen voor sata ssd gaan? Is m.2 geen meerwaarde? Of staat de techniek nog te veel in de kinderschoenen? Want aan de prijs ligt het volgens mij niet.
Dit is het systeem wat ik in gedachte had, of jullie moeten me voor gek verklaren dat ik geen 580 neem. Maar de 570/580 kaarten zijn sowieso dramatisch leverbaar op het moment...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 226,- | € 226,- |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 118,- | € 118,- |
| 1 | MSI Radeon RX 570 Gaming X 4GB | € 222,53 | € 222,53 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 99,50 | € 99,50 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,25 | € 91,25 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,75 | € 164,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.099,02 | |