Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakerers,

Onlangs heb ik een PS4 Pro aangeschaft die bij ons in de huiskamer staat en gedeeld word met mn huisgenoot.

Ben ook van plan om Playstation Plus te kopen voor 24 maanden.
Ik heb gelezen dat je onder 1 PS meerdere accounts kan activeren (Primair/Secundair)
Omdat games (4k/vr) erg duur zijn (worden) en je met Plus korting krijgt wil ik het liefst Online activeren op mijn account (omdat ik het betaal ook natuurlijk)

Wat is het doel hiervan ? kan ik onder mijn account de PS plus activeren en ook gewoon op zijn account online ?

Mijn vraag:

1. Moet mijn account als Primair ingesteld worden als ik hier de 24 maanden op activeer ?
2. Kan je op dat secundaire account dan Online zonder te betalen zolang mijn abbo. loopt ?
3. Wat is het Verschil als ik mijn account Primair/Secundair activeer ?

Alvast bedankt !
Als jullie mij hiermee kunnen helpen zou ik dat tof vinden

m.v.g

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Playstation Plus is account gebonden, betekenend dat als hij online zou willen spelen, hij met jouw account moet spelen. Spellen opstarten en spelen is daarentegen geen probleem.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het account met PS Plus moet primary geactiveerd zijn op de PS4 pro, dan moet je op het andere account zonder PSPlus online kunnen.

Ik zal je vragen ook even beantwoorden.

1. Moet mijn account als Primair ingesteld worden als ik hier de 24 maanden op activeer ? Ja
2. Kan je op dat secundaire account dan Online zonder te betalen zolang mijn abbo. loopt ? Ja
3. Wat is het Verschil als ik mijn account Primair/Secundair activeer ? Primair is dat die geactiveerd staat, en secundair is dat die niet geactiveerd staat, dan kan je geen PSPlus op dat account activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:04:
Het account met PS Plus moet primary geactiveerd zijn op de PS4 pro, dan moet je op het andere account zonder PSPlus online kunnen.

Ik zal je vragen ook even beantwoorden.

1. Moet mijn account als Primair ingesteld worden als ik hier de 24 maanden op activeer ? Ja
2. Kan je op dat secundaire account dan Online zonder te betalen zolang mijn abbo. loopt ? Ja
3. Wat is het Verschil als ik mijn account Primair/Secundair activeer ? Primair is dat die geactiveerd staat, en secundair is dat die niet geactiveerd staat, dan kan je geen PSPlus op dat account activeren.
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iets niet werkt en als je nog meer vragen hebt, laat maar horen. MVG