Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
Ik ben al een tijdje aan het zoeken vergelijken en het kijken naar een telefoon voor medewerkers die niet meer dan €400~€450 kost. Het toestel moet ongeveer een dag meekunnen kwa accu (denk aan lezen van mail telefoneren enz.), maar de camera moet ook van goede kwaliteit zijn. Met de telefoon zullen namelijk ook veel foto's en video's gemaakt en bewerkt worden. Daarbij komt ook de opslagruimte die voldoende moet zijn, of er moet een sd kaart in kunnen zodat we de foto's daarop kunnen zetten. Zelf was ik op de oneplus 3t uitgekomen, maar nu is het probleem dat de partij waarmee wij dit normaal regelen niet kunnen bestellen bij hun leveranciers. Nu heb ik wel een aantal opties gevonden, maar deze zijn vaak een stuk duurder of hebben geen kale android rom. Nu wil het geval dat wij met de ICT afdeling geen zin hebben om de toestellen stuk voor stuk een andere rom te geven.

Nog even in het kort de belangrijke eisen

- telefoon gelijkwaardig aan oneplus
- dualsim
- Camera moet goed zijn
- foto's en videobewerking moet vloeibaar aanvoelen
- Grote opslag en / of een optie voor micro sd kaart
- accu minstens 8 uur bij telefoontjes en mails lezen
- kosten tussen de €400 ~ €450

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies dus schopje van AND naar MAA.

Moeten de toestellen persee bij die partij besteld worden of kunnen / mogen jullie ook gewoon naar OnePlus.net gaan en daar 100 toestellen afnemen (ik noem maar een getal)

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:11

WCA

De Oneplus 3t wordt op het moment niet meer gemaakt, misschien gewoon even wachten tot de Oneplus 5? Of is er haast bij?

Share and Enjoy!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:46:
Moeten de toestellen persee bij die partij besteld worden of kunnen / mogen jullie ook gewoon naar OnePlus.net gaan en daar 100 toestellen afnemen (ik noem maar een getal)
Dat is het probleem we mogen niet zo maar via een derde partij producten afnemen.
GreNade schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:49:
De Oneplus 3t wordt op het moment niet meer gemaakt, misschien gewoon even wachten tot de Oneplus 5? Of is er haast bij?
Er is best wel haast bij helaas.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
categorie: Smartphones

Niet veel keuze denk ik ?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-11 23:28
Inderdaad, Dual SIM en een vaste leverancier (in Nederland) beperkt de keuze behoorlijk.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-11 23:24
Moto Z of Moto Z Play? Allebei stock, dual sim en met sdkaart.
Pagina: 1