Korte command-prompt popup

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:55
Dag allen,

Ik krijg sinds enige tijd (ik weet niet precies sinds wanneer) om de zoveel tijd een kort commandprompt popupje. Deze sluit zo snel dat ik geen screenshot kan maken en het niet kan lezen. Het is vrij irritant omdat fullscreen apps (zoals games) dan ineens minimaliseren. Ik heb een virusscan gedraaid en daarmee niks gevonden. Hebben jullie een idee hoe ik kan uitzoeken waardoor dit wordt gedraaid?

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:20
Heb je Microsoft Office? In dat geval: lees dit topic eens door.

[ Voor 69% gewijzigd door Groentjuh op 31-05-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:15
Ik zou eerst in de taskscheduler en eventviewer kijken ^^.

Zeker in de eventviewer moet je dit haast wel terug kunnrn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Pazo

Mroaw?

Dit is interessant en volg ik even; heb hier zelf sinds enige tijd ook last van op mijn HTPC (Windows 10). Maar goed daar staat enkel Kodi op (geen office), en heb de laatste tijd regelmatig gemerkt dat er tijdens een film kijken (denk ca 2x per film) in een flits een commandprompt verschijnt. Heb zelf eigenlijk nog niets gescand omdat ik er tijdens film kijken geen oren naar had, en daarna weer was vergeten tot de volgende keer.
Groentjuh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:50:
Heb je Microsoft Office? In dat geval: lees dit topic eens door.
Bedankt, ga ik ook even naar kijken, lijkt inderdaad wel hetzelfde euvel.

[ Voor 28% gewijzigd door Pazo op 31-05-2017 10:55 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Hé, da's toevallig....

Ik heb hier zelf ook sinds een aantal dagen last van. Het viel mij vanaf 28-05 op.
Mogelijk dat het al langer gebeurt natuurlijk......
(W7 Ultimate x64)

Het doet zich bij mij elk uur voor om xx:04 uur. (zojuist dus ook weer om 11:04 uur)

De commandprompt verschijnt idd heel erg kort.
Te kort om er direct een screenshot van te maken, maar ik heb het wel kunnen filmen en ik heb er zo een screenshot van kunnen maken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dI513fdYSYSChKhWeFZNaQZQ/thumb.png

Heb net even de link die Groentjuh postte bekeken en het is -bij mij- idd dat issue.
(thanks for the info!)

Blij dat ik nu weet waardoor het veroorzaakt werd....

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Thanks!

Ik heb het volgende nu geprobeerd: https://answers.microsoft...e4-41a1-9040-461cd2c3ea13

Hopelijk helpt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:55
Ik ga het vanavond uitproberen! Zal morgenavond updaten of het effect heeft gehad. Bedankt alvast voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:09

TheVMaster

Moderator WOS
Aangezien er nu drie topics over exact hetzelfde issue lopen, gooi ik deze op slot. Graag verder gaan in Windows 10 - Om de 2 uur een CMD venster
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.