Hey Tweakers!
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem om mn huidige (ondertussen 5 jaar oude game pc) te vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er een mee kunnen gamen op 1440p. Voor de rest zal hij af en toe voor video edditing gebruikt worden, maar daar hoeft hij niet het allersnelste in te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief scherm wil ik niet veel hoger dan 1600,- uitkomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randaperatuur afgezien van een 1440p scherm gaat over van mijn oude computer, daarnaast kunnen de SSD en HDD hergebruikt worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn doel is om het systeem zo stil te krijgen als redelijk mogelijk. Vandaar de wat groot uitgevallen koeler, videokaart en kast keuze.
Ga je overklokken?
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar met RAM timings gespeeld, wil nu wel eens kijken wat er nogmeer te halen is met overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een sanity check nodig, kijken of ik geen overduidelijke fouten heb gemaakt in compatibilty etc. Als jullie iets zien waarop ik nog een hoop kosten kan besparen dan hou ik me aanbevolen, ik wil eigenlijk nog ruimte maken voor een nieuwe SSD.
Hier is mijn huidige wenslijst:
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem om mn huidige (ondertussen 5 jaar oude game pc) te vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er een mee kunnen gamen op 1440p. Voor de rest zal hij af en toe voor video edditing gebruikt worden, maar daar hoeft hij niet het allersnelste in te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief scherm wil ik niet veel hoger dan 1600,- uitkomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randaperatuur afgezien van een 1440p scherm gaat over van mijn oude computer, daarnaast kunnen de SSD en HDD hergebruikt worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn doel is om het systeem zo stil te krijgen als redelijk mogelijk. Vandaar de wat groot uitgevallen koeler, videokaart en kast keuze.
Ga je overklokken?
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar met RAM timings gespeeld, wil nu wel eens kijken wat er nogmeer te halen is met overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een sanity check nodig, kijken of ik geen overduidelijke fouten heb gemaakt in compatibilty etc. Als jullie iets zien waarop ik nog een hoop kosten kan besparen dan hou ik me aanbevolen, ik wil eigenlijk nog ruimte maken voor een nieuwe SSD.
Hier is mijn huidige wenslijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Tray | € 344,50 | € 344,50 |
| 1 | ASRock Z170M Extreme4 | € 128,25 | € 128,25 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 451,50 | € 451,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 326,- | € 326,- |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 73,50 | € 73,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.610,16 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Checkmark op 31-05-2017 10:31 ]