Vraag

• curly-naad
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-07-2024
Mijn vraag
...
Ik ben op zoek naar een smartphone +/- 50 euro, die vooral niet traag werkt. Er moet opzitten; wifi, een camera, een geheugen dat uitbreidbaar is en liefst telefoongeheugen minimum 1gb.

Relevante software en hardware die ik gebruik
--

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf ervaring gehad met een doogee en was er best tevreden van helaas ging de batterij me iets te vaak kapot.
dacht weer aan een doogee x5 maar mochten er andere zijn die beter werken natuurlijk ook goed! ;)

Alle reacties

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:01
grapje zeker?
voor 50 moet je niet veel verwachten .. en je kan beter zelf zoeken en kijken en het china topic voor smartphones

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:20

P_Tingen

omdat het KAN

Aggressor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:49:
grapje zeker?
voor 50 moet je niet veel verwachten .. en je kan beter zelf zoeken en kijken en het china topic voor smartphones
Hoezo grapje? Het is haast scary om te zien hoeveel keuze er is.

... en gaat over tot de orde van de dag

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

De goedkoopste "smart"phone vanuit de pricewatch is de Alcatel PIXI 4. Alleen het gebruik daarvan zal geen pretje zijn, gezien de erg lage specs. Daarna heb je voor € 60 de Wiko Sunny, maar daarvoor geldt eigenlijk hetzelfde.

Wil je een telefoon die een beetje bruikbaar is, dan zal je moeten kijken voor een tweedehandse (met behulp van Vraag en Aanbod) en anders importeren uit China.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:01
P_Tingen schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Hoezo grapje? Het is haast scary om te zien hoeveel keuze er is.
dat bedoel ik.
1 uit china halen,, maar dan nog.. verwacht er niet teveel van

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:20

P_Tingen

omdat het KAN

Je moet het niet vergelijken met een hi-end apparaat nee, maar voor wat whatsapp, muziek, youtube, mail is een Doogee best aardig. Een tante van mij heeft zo'n ding en ik was er best van onder de indruk voor wat je krijgt voor zo weinig geld.

... en gaat over tot de orde van de dag

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 08:42
waarom moet het een smartphone zijn als je toch geen software gebruikt?

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 20:25
Mwah, kan best. Ik heb onlangs voor mijn vader een Haier G21 gekocht bij de Saturn (Kleve DLD) voor € 61,-
Prima ding, vlot genoeg om mee te WhatsAppen, te mailen en prima geluidskwaliteit tijdens het bellen.

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 07:26
Ik heb zelf de blackview bv2000 als backup telefoon nu de mijne kapot is ben ik er dus dagelijks op aan het werk. Het gaat op zich prima maar ik ben wel echt opgelucht als ik mijn Chinees van 150 euro gerepareerd heb. Die voelt echt 5 keer zo goed aan. Maar je kan deze telefoon 40 euro gewoon dagelijks gebruiken.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:54
Dat word in ieder geval importen, doogee X5 is inderdaad een optie,
Maar de oukitel C5 is ook een leuke optie met Android 7 en 2GB ram wat echt wel nodig is tegenwoordig
https://m.aliexpress.com/...305578738-04832-JYJQJYByj
Net boven 'budget'

[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 01-06-2017 10:28 ]

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

blauwester schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:50:
(...) ik ben wel echt opgelucht als ik mijn Chinees van 150 euro gerepareerd heb. Die voelt echt 5 keer zo goed aan. (...)
Offtopic: Waarom moet ik hier zo hard om lachen?

http://www.volumerate.com...w-1gb-8gb-black-852442044
Wellicht is dit iets voor TS? Volumerate levert redelijk snel (in mijn geval vaak binnen een week).

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:54
Oukitel C5 lijkt mij een betere keus meer ram en meer rom en Android 7 voor hetzelfde :) AliExpress is tegenwoordig ook snel met die postnl deal
Pagina: 1