Mijn broertje heeft mijn hulp ingeschakeld met het samenstellen van een nieuwe pc. Hoofddoel zal voornamelijk gamen zijn en soms wellicht nog office spul. Weinig bijzonders eigenlijk. Nu ben ik zelf laatste jaren toch wel beetje uit die hardware markt gegroeid dus heb ff advies nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Veel Steam games en in de toekomst ook Steam Link.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 750 euro. Bijv voorkeur alles bij Alternate zodat het daar ook geassembleerd kan worden. Assemblage kosten hoeven niet meegerekend te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals toetsenbord, muis en monitor hoeft niet naar gekeken te worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU: Intel. Videokaart Nvidia. Verder voorkeur voor MSI, Gigabyte of Asus. Maar als er betere alternatieven zijn dan mag dat ook. Zoals ik al zei: Ben een beetje uit die hardware markt gegroeid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een SSD is leuk, maar hoeft niet perse.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
De vraag is vooral om een goede basis game pc samen te stellen. Zaken als geheugen en videokaart hoeven niet gelijk het beste te zijn, zolang het maar uitbreidbaar/vervangbaar is in de toekomst.
De volgende componenten zijn momenteel uitgezocht en de vraag is dan ook: Past dit allemaal bij elkaar?
Zijn componenten die beter vervangen kunnen worden met iets anders?
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Veel Steam games en in de toekomst ook Steam Link.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 750 euro. Bijv voorkeur alles bij Alternate zodat het daar ook geassembleerd kan worden. Assemblage kosten hoeven niet meegerekend te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals toetsenbord, muis en monitor hoeft niet naar gekeken te worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU: Intel. Videokaart Nvidia. Verder voorkeur voor MSI, Gigabyte of Asus. Maar als er betere alternatieven zijn dan mag dat ook. Zoals ik al zei: Ben een beetje uit die hardware markt gegroeid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een SSD is leuk, maar hoeft niet perse.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
De vraag is vooral om een goede basis game pc samen te stellen. Zaken als geheugen en videokaart hoeven niet gelijk het beste te zijn, zolang het maar uitbreidbaar/vervangbaar is in de toekomst.
De volgende componenten zijn momenteel uitgezocht en de vraag is dan ook: Past dit allemaal bij elkaar?
Zijn componenten die beter vervangen kunnen worden met iets anders?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 203,25 | € 203,25 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 93,- | € 93,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 172,95 | € 172,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R | € 76,18 | € 76,18 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 755,33 | |
Alvast bedankt!
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."