Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC - €900

Pagina: 1
Acties:

• Auxority
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-11 10:46
Hallo iedereen, daar ben ik weer, ff voor een update (van 3 maanden terug) vraag ik weer eens om advies.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn build vooral gaan Gamen maar ook de mogelijkheid hebben om soms 3D models (Autocad) te renderen en video's op te nemen tijdens het gamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag onder de €900 euro blijven, ik ga mijn pc zelf bouwen dus hier komen geen assemblage prijzen bij.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een LG Monitor, Logitech Speakers en toetsenbord en een Cobra E3 Junior muis. Ook heb ik nog een nieuwe 7200rpm HDD liggen van een jaar oud

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Motherboard, GPU, PSU, Case (met 1 extra fan), RAM en een HDD/SSD

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, maar dit is wat ik zelf heb gevonden
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler€ 227,-€ 227,-
1MSI B350 PC Mate€ 99,63€ 99,63
1Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB€ 265,05€ 265,05
1Seagate Barracuda, 1TB€ 47,95€ 47,95
1Corsair Carbide SPEC-04 Zwart/Grijs€ 54,99€ 54,99
1Corsair SP120 RGB LED (zonder RGB-controller), 120mm€ 16,95€ 16,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA€ 116,95€ 116,95
1Corsair CX450M€ 51,-€ 51,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 879,52

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral dat mijn pc goed gekoeld wordt zonder waterkoeling aan te schaffen.

Ga je overklokken?
Ja maar dit zal niet over de 3.8Ghz zijn i.v.m.
stock cooler.

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat ik aan mijn build zou kunnen verbeteren of wat ik er aan zou kunnen veranderen om het meeste Bang for the Buck te krijgen. Alvast enorm bedankt!

• Bellarus
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11 07:17
Het is volgens mij wijs om een 1600x te nemen als je gaat overclokken (LET OP, heeft geen stock cooler), doe je dit toch niet zou ik een ander Mobo nemen bijvoorbeeld: pricewatch: ASRock A320M Pro4 - scheelt weer een paar euro.

De RX 580 (wil ik ook heel graag) is totaal niet te vinden online, en nog niet bekend wanneer beschikbaar. Wordt dus of op wachten of een GTX 1060 op de kop tikken.

Persoonlijk de HDD eruit, en ssd erin bijvoorbeeld: https://tweakers.net/pric...2-komma-5-inch-275gb.html en dan aanvullen met de HDD die je nog hebt.

Tenslotte denk ik dat een extra fan niet nodig is voor je huidige build, maar daar hebben andere denk ik meer verstand van.

Succes!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:21
Prima build, ik mis alleen een SSD.
Ook worden de rx 580 steeds slechter leverbaar.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je zou de Gigabyte Gaming 3 nog kunnen overwegen vanwege de actie van gigabyte. Anders is de MSI PC Mate gewoon een goede keuze. Verder lijkt die kast onleverbaar te zijn waar je waarschijnlijk voor naar een alternatief zal moeten kijken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.