Hallo iedereen, daar ben ik weer, ff voor een update (van 3 maanden terug) vraag ik weer eens om advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn build vooral gaan Gamen maar ook de mogelijkheid hebben om soms 3D models (Autocad) te renderen en video's op te nemen tijdens het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag onder de €900 euro blijven, ik ga mijn pc zelf bouwen dus hier komen geen assemblage prijzen bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een LG Monitor, Logitech Speakers en toetsenbord en een Cobra E3 Junior muis. Ook heb ik nog een nieuwe 7200rpm HDD liggen van een jaar oud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Motherboard, GPU, PSU, Case (met 1 extra fan), RAM en een HDD/SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, maar dit is wat ik zelf heb gevonden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral dat mijn pc goed gekoeld wordt zonder waterkoeling aan te schaffen.
Ga je overklokken?
Ja maar dit zal niet over de 3.8Ghz zijn i.v.m.
stock cooler.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat ik aan mijn build zou kunnen verbeteren of wat ik er aan zou kunnen veranderen om het meeste Bang for the Buck te krijgen. Alvast enorm bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn build vooral gaan Gamen maar ook de mogelijkheid hebben om soms 3D models (Autocad) te renderen en video's op te nemen tijdens het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag onder de €900 euro blijven, ik ga mijn pc zelf bouwen dus hier komen geen assemblage prijzen bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een LG Monitor, Logitech Speakers en toetsenbord en een Cobra E3 Junior muis. Ook heb ik nog een nieuwe 7200rpm HDD liggen van een jaar oud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Motherboard, GPU, PSU, Case (met 1 extra fan), RAM en een HDD/SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, maar dit is wat ik zelf heb gevonden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 227,- | € 227,- |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 99,63 | € 99,63 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 265,05 | € 265,05 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-04 Zwart/Grijs | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Corsair SP120 RGB LED (zonder RGB-controller), 120mm | € 16,95 | € 16,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 116,95 | € 116,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 879,52 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral dat mijn pc goed gekoeld wordt zonder waterkoeling aan te schaffen.
Ga je overklokken?
Ja maar dit zal niet over de 3.8Ghz zijn i.v.m.
stock cooler.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat ik aan mijn build zou kunnen verbeteren of wat ik er aan zou kunnen veranderen om het meeste Bang for the Buck te krijgen. Alvast enorm bedankt!